180 هزار مسافر نوروزی در اصفهان برای هر شب

180 هزار مسافر نوروزی در اصفهان برای هر شب

اصفهان هر شب میتواند 180 هزار مسافر را پذیرا باشد

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری اصفهان روز دوشنبه به نقل از فضل الله کفیل افزود: همه هتل ها، مهمان پذیر ها، مسافرخانه ها، مدارس و خوابگاه ها در ایام نوروز برای اسکان مسافران نوروزی آماده ارائه خدمت هستند.
کفیل با تاکید بر برخورد با کلید به دست ها و جلوگیری از افراد سود جو، خواهان آمادگی کامل دستگاه های خدمات رسان در این ایام برای خدمت رسانی به مسافران شد.
وی در جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: استقبال، اسکان، پذیرایی و میزبانی شایسته مسافران و گردشگران توسط مسئولان و مدیران مرتبط و دستگاه های خدماتی، اصناف و بازاریان با کیفیت بهتر از سال های قبل مورد انتظار است.
فرماندار اصفهان با تاکید بر ایجاد فضای امن و با نشاط برای مسافران نوروزی گفت: با حفظ هنجارهای اجتماعی، فرهنگی و دینی می توانیم نوروزی شاد را برگزار کنیم که ایمنی در سفر یکی از عوامل اصلی آن است.
کفیل توجه به شعار نوروز امسال یعنی « نوروز شاد با سفری امن » را حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: ارائه خدمات با کیفیت بالا در حداقل زمان و با بالاترین استانداردها مستلزم مجموعه ای یکپارچه و هم افزاست که رضایتمندی مردم را در پی دارد.
وی با اشاره به جاذبه های گردشگری شرق شهرستان اصفهان و ظرفیت بالای این منطقه در توسعه صنعت گردشگری، خواهان برنامه ریزی، معرفی و اطلاع رسانی جامعی از اماکن گردشگری شرق برای مهمانان نوروزی کلانشهر اصفهان شد.
فرماندار اصفهان با تأکید بر اهمیت مدیریت بحران نیز از دستگاه های اجرایی شهرستان خواست با برنامه ریزی و آمادگی لازم مانع از بروز هرگونه بحران یا حادثه احتمالی در ایام نوروز شوند.
کفیل همچنین بر اهمیت توجه به آراستگی و نظافت شهرستان اصفهان تأکید کرد و افزود: نظافت و آراستگی شهر اصفهان باید به بخش های دیگر َآن همچون روستاها، جاده ها و مسیرهای منتهی به کلانشهر اصفهان نیز تعمیم داده شود.
در این نشست هریک از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان اصفهان گزارشی از اقدامات انجام شده دستگاه متبوع خود را ارائه دادند.
اصفهان با برخورداری از جاذبه های میراث فرهنگی بسیار بعنوان یکی از شهرهای مهمانپذیر کشور بویژه در نوروز و تابستان مورد توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است.
نوروز 94 حدود دو میلیون نفر حداقل به مدت یک شب در اصفهان اقامت داشتند.
استان اصفهان دارای 90 هتل و 65 مهمانپذیر است که از این تعداد 57 هتل و 30 مهمانپذیر در شهر اصفهان قرار دارد.
همچنین چند سال است که منازل اجاره ای ویژه نوروز در قالب طرح نوروزی ساماندهی منازل استیجاری و با نظارت جامعه هتلداران، جامعه مهمانپذیران، اتحادیه صنف مشاوران املاک و ستاد خدمات سفر شهر اصفهاندر اختیار مسافران نوروزی قرار می گیرد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره 180 هزار مسافر نوروزی در اصفهان برای هر شب

  • برای مطلب 180 هزار مسافر نوروزی در اصفهان برای هر شب نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد 180 هزار مسافر نوروزی در اصفهان برای هر شب وارد نمائید

نظر شما درباره 180 هزار مسافر نوروزی در اصفهان برای هر شب

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه