فینال کوچک ذوب آهن و سایپا

فینال کوچک ذوب آهن و سایپا

گل محمدی اعلام کرد

به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: سایپا تیم قابل احترامی است و از بازیکنان خوب و مربی کارآمدی بهره می برد. این تیم شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا و حتی قهرمانی لیگ برتر را دارد. 
وی به پیروزی هفته گذشته ذوب آهن برابر نفت تهران اشاره کرد و اظهار داشت: در دیدار مقابل سایپا چند تغییر خواهیم داشت اما امیدوارم بازیکنانی که وارد زمین می شوند بتوانند عملکرد خوب و امیدوارانه ای داشته باشند. 
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: بازیکنان این تیم باید با تمرکز بالایی وارد زمین شوند تا بتوانند هر سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کنند.
وی اظهار داشت : برتری مقابل سایپا می تواند بازیکنان ذوب آهن را از نظر روحی آماده رویارویی با تیم بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا کند که چهار بازیکن خارجی در اختیار دارد.
گل محمدی درباره مصدومان و محرومان تیم ذوب آهن در دیدار مقابل سایپا، گفت : مهرداد قنبری ، هاشم بیک زاده و صائب محبی مصدوم هستند و هادی محمدی نیز به دلیل محرومیت این دیدار را از دست می دهد.
سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص افزایش مصدومان این تیم افزود : مصدومیت در همه تیم ها به وی‍ژه تیم های بزرگ وجود دارد . ما در این زمینه یک برنامه برای تغذیه و استراحت بازیکنان طراحی کرده بودیم اما به خاطر مشکلات مالی این برنامه اجرا نشد.
وی در مورد مشکلات مالی باشگاه ذوب آهن خاطر نشان کرد: مدیرعامل باشگاه روز گذشته در تمرینات تیم حضور یافت و قول های خوبی برای رفع مسائل مالی باشگاه داد که امیدوارم محقق شود. 
گل محمدی درخصوص تمدید قراردادش با باشگاه ذوب آهن گفت: هنوز پیشنهادی در این زمینه دریافت نکرده ام، دو سال خوب را با این تیم سپری کرده ام و خوشبختانه تیم نتایج خوبی در این مدت کسب کرده است.
دیدار تیم های ذوب آهن و سایپا در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران عصر پنجشنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان  برگزار می شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره فینال کوچک ذوب آهن و سایپا

  • برای مطلب فینال کوچک ذوب آهن و سایپا نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد فینال کوچک ذوب آهن و سایپا وارد نمائید

نظر شما درباره فینال کوچک ذوب آهن و سایپا

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه