باران آمد باختیم !

باران آمد باختیم !

اظهار نظر عجیب سرمربی تیم سپاهان

به گزارش روز ایرنا، ایگور استیماچ سه شنبه شب پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل لوکوموتیو ازبکستان در نشست خبری افزود: دیدار خیلی سختی بود و تیم سپاهان خود را برای این شرایط آماده نکرده بود، بلکه برای فوتبال آماده شده بود. 
وی ادامه داد: در ابتدای این دیدار تلاش کردیم با تاکتیک های مد نظر به نتیجه لازم دست یابیم اما بارش باران اجازه این کار را نداد. با این حال به تیم لوکوموتیو تبریک می گویم و امیدوارم در تاشکند نتیجه مورد نظر را در دیدار برگشت بگیریم. 
وی درباره شرایط بدن سازی تیم سپاهان  و آمادگی آنها برای چنین شرایطی بیان داشت: وضعیت آب و هوایی کاملترین چیزی بود که به بازیکنان لوکوموتیو کمک کرد تا در شرایط بد آب و هوایی در زمین موفق باشند. این در حالی است که تاکتیک تیم سپاهان  پاس های کوتاه و حرکت دادن توپ بر روی زمین بود که بارندگی اجازه پیاده کردن تاکتیک ها مورد نظر را نداد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان  در پاسخ به این سئوال که آیا از قبل وضعیت آب و هوا را چک کرده بودید تا برای چنین شرایطی آماده باشید، بیان داشت: همیشه وضعیت آب و هوایی را چک می کنیم و انتظار باران را نیز برای امروز داشتیم با این حال تیم لوکوموتیو با قدرت بدنی بالا به خوبی به چنین شرایط آب و هوایی آشنا بود و توانست پیروز میدان باشد.
تیم فوتبال سپاهان  در چهارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با دو گل در اصفهان مغلوب لوکوموتیو ازبکستان شد تا دومین ناکامی خود در این رقابت ها را تجربه کند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره باران آمد باختیم !

  • مرتضی

    مرتضی

    این مربی در حد تیم سپاهان نیست

نظر شما درباره باران آمد باختیم !

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه