باغ خزندگان در اصفهان افتتاح شد

باغ خزندگان در اصفهان افتتاح شد

به پیشواز مهمانان نوروزی

به گزارش ایرنا، باغ خزندگان در زمینی به مساحت یکهزار متر مربع در بوستان 'ناژوان' اصفهان ایجاد شده است و در آن جانورانی مانند مار، بزمجه، مارمولک، سوسمار، آفتاب پرست و دیگر گونه های خزنده نگهداری می شود. 
زمین این مجموعه توسط شهرداری تخصیص داده شده و گونه های جانوری آن توسط شخصی به نام علی غلامی معروف به 'سلطان مار ایران'در اختیار این مجموعه قرار گرفته است. 
همچنین در باغ خزندگان غیر از گونه های جانوری زنده، اجساد و اسکلت تعدادی خزنده خشک شده(تاکسی درمی) نیز به نمایش درآمده است. 
پیش از افتتاح باغ خزندگان، تونل آکواریوم ناژوان  اصفهان نیز با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گشایش یافت و کلنگ احداث هتل پنج ستاره هما این شهر در جوار پارک کوهستانی صُفه بر زمین زده شد.
مسعود سلطانی فر روز سه شنبه به منظور افتتاح چند طرح گردشگری و حضور در برنامه فرهنگی نوروزگاه وارد  اصفهان شد. 
رویداد فرهنگی 'نوروزگاه' از روز گذشته همزمان با 10 استان کشور در  اصفهان آغاز شد و به مدت چهار روز ادامه می یابد. 
قرار است در این مدت برنامه های متنوع فرهنگی با عنوان های 'نوروز، پوشاک سنتی و صنایع دستی'،'نوروز، سوغات، غذاهای سنتی و گردشگری'،'نوروز و اقلیت های مذهبی' و همچنین 'نوروز، نمایش های آیینی، موسیقی و میراث فرهنگی' با هدف آشنایی شهروندان با آیین ها و سنت های نیاکان برگزار شود. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره باغ خزندگان در اصفهان افتتاح شد

  • نگار

    نگار

    برا چی افتتاح شده؟ این باغ ترسناک بازدید کننده هم داره؟!!!!!!!!

نظر شما درباره باغ خزندگان در اصفهان افتتاح شد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه