اخبار بازار میوه عید اصفهان

اخبار بازار میوه عید اصفهان

2500 تن میوه وارد اصفهان شد

احمد یزدانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: ورود این میزان میوه به میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان در صبح امروز(روز پایانی سال) در سال های اخیر بی سابقه است. 
وی کیفیت میوه های وارد شده به میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان برای توزیع در سطح کلانشهر اصفهان را خوب ارزیابی کرد و افزود: امروز(روز پایانی سال)یکهزار و 190تُن پرتقال، 378 تُن سیب درختی، 144 تُن نارنگی، 225 تُن کیوی، 272 تُن موز و 369 تُن خیار برای عرضه به بازار میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان وارد شد. 
مدیر میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان  تصریح کرد: ورود این میزان میوه شب عید به اصفهان نسبت به سال گذشته رشد 100 درصدی دارد. 
وی ادامه داد:بمنظور تامین میوه شب عید، کنترل بازار و عرضه میوه کیفی و مناسب به همشهریان از 20 اسفند تاکنون بیش از 23 هزار تن مرکبات وارد اصفهان  شده است. 
وی در باره قیمت میوه در نوروز نیز گفت: با اقدامات انجام شده و با توجه به حجم ورود میوه به اصفهان ، همشهریان از بابت تامین میوه مورد نیاز در ایام نوروز با قیمت مناسب نباید نگرانی داشته باشند.
استاندار اصفهان  نیز پیش از این از آغاز طرح توزیع و عرضه دو هزار و 500 تن پرتقال و یکهزار و 500 تن سیب به قیمت دولتی در استان بمنظور تنظیم بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی در آستانه نوروز 95 خبر داد.
رسول زرگرپور روز سه شنبه هفته جاری در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان اصفهان افزود: تمام اقدامات و تمهیدات لازم برای تنظیم بازار شب عید در استان فراهم شده است.
وی گفت: امسال میوه و سایر اقلام موردنیاز مردم برای عید به وفور وجود دارد و با کمبودی مواجه نخواهیم بود.
زرگرپور با اعلام اینکه قیمت فروش و عرضه میوه دولتی 15درصد زیر قیمت بازار خواهد بود، گفت: قیمت سیب و پرتقال نیز بر اساس دو نوع کالای مشخص به صورت روزانه از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت تعیین می شود و نباید تغییرات روزانه قابل توجهی صورت گیرد.
وی تاکید کرد: بر اساس چارچوب تعیین شده، حداکثر کاهش قیمت 15 درصد و تا حد امکان قیمت ها ثابت خواهد بود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اخبار بازار میوه عید اصفهان

  • محمد

    محمد

    قیمتا بالاست . مسئولین یه فکری بکنند\n

نظر شما درباره اخبار بازار میوه عید اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه