بازدید گردشگران نوروز95 از مناطق طبیعی اصفهان

بازدید گردشگران نوروز95 از مناطق طبیعی اصفهان

میهمانان نوروزی علاوه بر اماکن تاریخی از مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست در استان اصفهان دیدن کردند

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست اصفهان، مرتضی جمشیدیان افزود: بنابر گزارش های دریافتی از واحدهای تابعه حفاظت محیط زیست استان، پناهگاه حیات وحش عباس آباد و منطقه شکار ممنوع کوه بزرگی از زیستگاههای شهرستان نایین، پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو در شهرستانهای نجف آباد و تیران و کرون میزبان جمع کثیری از گردشگران طبیعت گرد در ایام نوروز بود.
وی اظهار کرد: همچنین مسافران نوروزی که به این استان سفر کردند از پارک ملی کلاه قاضی در شهرستان اصفهان، پناهگاه حیات وحش موته در شاهین شهر و میمه و گلپایگان، منطقه حفاظت شده قمصر و برزک در کاشان، منطقه شکار ممنوع ستبله در فریدون شهر و فریدن و منطقه حفاظت شده کرکس در نطنز و کاشان دیدن کردند.
جمشیدیان افزود: باتوجه به حضور مسافران نوروزی و طبیعت گذرانان در مناطق و زیستگاه های تحت مدیریت و حفاظت، تخلفات زیست محیطی شکار و صید و بوته کنی در این مناطق صورت نگرفت و این نشان از افزایش سطح آگاهی های زیست محیطی و ارتقای فرهنگ حفاظت از طبیعت و محیط زیست در میان مردم است.
مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان اصفهان شامل مناطق چهارگانه و شکار ممنوع با وسعت بالغ بر دو میلیون هکتار قریب به 20 درصد از مساحت استان را در بر گرفته و زیستگاه گونه های مختلف جانوری و گیاهی ارزشمند است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره بازدید گردشگران نوروز95 از مناطق طبیعی اصفهان

  • برای مطلب بازدید گردشگران نوروز95 از مناطق طبیعی اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد بازدید گردشگران نوروز95 از مناطق طبیعی اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره بازدید گردشگران نوروز95 از مناطق طبیعی اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه