طوفان در شهرستان نایین

طوفان در شهرستان نایین

طوفان مهمانان نوروزی را غافلگیر کرد

به گزارش ایرنا، این طوفان که روز سه شنبه در محورهای شرق استان  اصفهان  بوقوع پیوست به حدود یکصد دستگاه خودرو آسیب وارد کرد و شیشه های آنها را شکست. 
ستاد مسافران نوروزی شهرستان نایین از مسافرانی که قصد عبور از جادهای این شهرستان را دارند خواست که تا ازبین نرفتن طوفان و کاهش وزش باد از عزیمت به این شهرستان خودداری کنند. 
شهرستان نایین در 140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد. 
هواشناسی استان  اصفهان  نیز با صدور اطلاعیه ای با اشاره به وجود طوفان و گرد و غبار در محورهای ارتباطی این استان به رانندگانی که قصد تردد از محورهای مواصلاتی این استان را دارند، هشدار داد.
اداره پیش بینی هواشناسی استان  اصفهان  روز سه شنبه اعلام کرد: طوفان گرد و غبار و شن موجب کاهش دید در نواحی شرقی و مرکزی این استان شده است.
در بخشی دیگر از این اطلاعیه آمده است: این طوفان در محورهای  اصفهان  ، نایین، اردستان، خور و بیابانک و محور  اصفهان  به یزد موجب اخلال در تردد وسائط نقیله شده است. 
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان  اصفهان  ، این طوفان در نظنز 126 کیلومتر در ساعت، در نایین 90 کیلومتر در ساعت و در شهر  اصفهان  72 کیلومتر در ساعت سرعت دارد تا روز جمعه ادامه خواهد یافت اما با گذشت زمان از شدت آن کاسته خواهد شد.
 اصفهان  دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه است که به لحاظ قرار گرفتن آن در مرکز کشور به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور به شمار می رود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره طوفان در شهرستان نایین

  • برای مطلب طوفان در شهرستان نایین نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد طوفان در شهرستان نایین وارد نمائید

نظر شما درباره طوفان در شهرستان نایین

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه