افزایش پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان در نوروز

افزایش پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان در نوروز

افزایش پروازهای خارجی نوروزی اصفهان

علی قاسم زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس اطلاعات فرودگاه بین المللی اصفهان تعداد پروازهای خارجی این فرودگاه از 25 اسفند پارسال تا هفتم فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 43 درصد افزایش یافته که بیشتر پروازها مربوط به عتبات عالیات و شهرهای نجف و بغداد است.
وی اظهار کرد: از 25 اسفند پارسال تا پانزدهم فروردین امسال 137 پرواز فوق العاده داخلی و خارجی علاوه بر پروازهای عادی برای فرودگاه بین المللی اصفهان  برنامه ریزی شده است که 47 پرواز آن توسط شرکت های خارجی انجام می شود.
وی با اشاره به افزایش 15 درصدی پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی اصفهان  از 25 اسفند پارسال تا هفتم فروردین امسال نیز گفت: بیشترین تعداد پروازهای داخلی در این مدت به مشهد و کیش بوده است.
قاسم زاده افزود: نوروز امسال استقبال خوبی از سوی شرکت های هواپیمایی برای پروازهای داخلی و خارجی در اصفهان  انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: میزان تاخیر پروازها در فرودگاه اصفهان  در نوروز امسال نسبت به نوروز پارسال بطور قابل ملاحظه ای کاهش یافته است.
مدیر کل فرودگاه های استان اصفهان  همچنین گفت: پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان  در سال 94 نسبت به سال 93 حدود سه درصد و پروازهای خارجی 23 درصد افزایش داشت.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان  دارای دو باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۱۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره افزایش پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان در نوروز

  • برای مطلب افزایش پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان در نوروز نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد افزایش پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان در نوروز وارد نمائید

نظر شما درباره افزایش پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان در نوروز

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه