آراستگی تنه درختان شهر اصفهان

آراستگی تنه درختان شهر اصفهان

تنه آسیب دیده درختان اصفهان توسط نقاش اصفهانی آراسته میشود

بتازگی هنرمندی اصفهانی با هدف زیباسازی شهری و حفظ درختان آسیب دیده اقدام به نقاشی های زیبا بویژه تصاویر حیوانات بر روی تنه درختان کرده است.
فاطمه حسنی دانش آموخته کارشناسی نقاشی از دانشگاه سپهر اصفهان از سال 93 به فکر سامان دادن به چهره نازیبای درختانی که تنه آسیب دیده آنها از سوی شهرداری با سیمان و آجر پوشانده می شود، افتاد.
وی که مسیر طولانی را برای گرفتن مجوز این هنر لطیف و تلفیقی آغاز کرده است در نهایت با همکاری سازمان زیباسازی شهر اصفهان موفق به پیاده کردن طرح های نقاشی خود روی تنه درختان شد.
این هنرمند، نقاشی روی درخت را در گروه نقاشی های دیواری عنوان کرد و گفت: این کار بر روی سطح سیمانی که برای استحکام بخشی به درخت های فرسوده انجام می شود، به کار برده می شود و هیچ آسیبی هم به بافت زنده گیاه نمی زند. 
حسنی با استفاده از تکنیک رنگ و روغن از تنه درختان بعنوان بوم نقاشی استفاده می کند و با مهارت خود در طراحی طبیعت و مناظر، اثری زیبا بر روی درخت خلق می کند.
وی تاکنون تنه آسیب دیده چهار درخت حاشیه زاینده رود را با تصاویر حیوانات پوشانده و به زیباسازی محیط کمک کرده است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره آراستگی تنه درختان شهر اصفهان

  • برای مطلب آراستگی تنه درختان شهر اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد آراستگی تنه درختان شهر اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره آراستگی تنه درختان شهر اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه