تساوی سپاهان در خانه

تساوی سپاهان در خانه

یک نتیجه ضعیف دیگر برای کادر مربیگری سپاهان

به گزارش ایرنا، در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، عصر امروز(پنجشنبه) تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم ملوان بندر انزلی بود و در نهایت به تساوی 2 بر 2 رضایت داد.
سپاهان با این تساوی 30 امتیازی شد و در رده دهم قرار گرفت و ملوان با 23 امتیاز در رتبه سیزدهم ایستاد.
شاگردان «ایگور استیماچ» در تیم فوتبال سپاهان که در هفته های گذشته عملکرد دور از انتظاری داشتند، این دیدار را تهاجمی آغاز کردند تا با کسب پیروزی و سه امتیاز به شرایط خود در جدول رده بندی سروسامان بخشند.
حملات طلایی پوشان اصفهان خیلی زود جواب داد و در دقیقه سیزدهم شوت سنگین رسول نویدکیا به تور دروازه ملوان چسبید تا گل نخست شکل بگیرد.
در ادامه نیمه نخست نیز سپاهان برتری کاملی بر توپ و میدان داشت، اما نتوانست گل دوم را به ثمر برساند.
در آغاز نیمه دوم، ملوانی ها که خطر سقوط را احساس می کنند برای رهایی از شکست و کسب امتیاز، با ریسک و شجاعت بیشتری بازی را دنبال کردند و همین امر سبب شد تا در دقیقه 63 و با تیزهوشی محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پیش تاخته خود به گل تساوی دست یابند.
در ادامه بازیکنان سپاهان برای رسیدن به گل برتری تلاش زیادی انجام دادند و در دقیقه 88، ارسال علی کریمی به آرنج مدافع ملوان برخورد کرد که کمک داور اول این دیدار در تصمیمی بحث برانگیز پرچم خود را به نشانه خطا بالا برد تا بیژن حیدری، نقطه پنالتی را به سود سپاهان نشان دهد.
«لوسیانو پریرا» مهاجم برزیلی در میان آماج اعتراض ملوانی ها به تیم داوری این ضربه پنالتی را براحتی به گل دوم و برتری سپاهان تبدیل کرد.
در دقیقه 94، ملوانی ها یک ضربه ایستگاهی به دست آوردند که مازیار زارع به زیبایی هرچه تمام تر گل تساوی را به ثمر رساند و مانع از شکست تیمش شد.
در این دیدار، چند تماشاگر ملوان با محمدرضا خلعتبری بازیکن سپاهان که روی سکوها نشسته بود، درگیری لفظی پیدا کردند و بعد از اعلام پنالتی به سوی میزبان، چند صندلی ورزشگاه را شکسته و به زمین پرتاب کردند.
* ترکیب سپاهان:
رحمان احمدی، علی احمدی، عبدالله کرمی، حبیب گردانی، وریا غفوری، علی کریمی، رسول نویدکیا، سیناد ایبریچیچ(امین جهان عالیان)، حسین پاپی(امین منوچهری)، حسین فاضلی و لوسیانو پریرا
* ترکیب ملوان:
سیدحسین حسینی، عزت الله پورقاز، حسین کنعانی، حسین ماهینی، عزیز معبودی، پژمان نوری (رضا درویشی)، مازیار زارع، سعید یوسف زاده (شهاب کرمی)، محمد رضی پور، صادق محرمی و سیدجلال رافخایی

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تساوی سپاهان در خانه

  • برای مطلب تساوی سپاهان در خانه نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تساوی سپاهان در خانه وارد نمائید

نظر شما درباره تساوی سپاهان در خانه

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه