توقیف خودروی ماکسیما با سرعت بالا

توقیف خودروی ماکسیما با سرعت بالا

ماکسیما با سرعت بالا در مسیر اردستان نایین توقیف شد

به گزارش عصر یکشنبه پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ غلامرضا شهریاری افزود: 
ماموران پلیس راه اردستان- نائین حین کنترل خودروهای عبوری توسط دوربین کنترل سرعت متوجه شدند یک دستگاه سواری ماکسیما با سرعت بالا در حال حرکت است که آن را متوقف کردند. 
وی اظهار کرد: این خودرو برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال یافت و برای ارتکاب این تخلف در سوابق راننده خودرو نمره منفی درج شد. 
سرهنگ شهریاری همچنین گفت: ماموران پلیس راه'دامنه' حین کنترل تردد خودروهای عبوری در محور داران- الیگودرز یک دستگاه سواری ماکسیما را بدلیل تخطی از سرعت مجاز متوقف کردند. 
وی اظهار کرد: در استعلام از سوابق مشخص شد که این خودرو دارای 36 میلیون و 100هزار ریال جریمه پرداخت نشده و 82 فقره تخلف حادثه ساز است که به همین دلیل خودروی مذکور به پارکینگ منتقل شد. 
رییس پلیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان افزود: بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط این خودرو تجاوز از سرعت مجاز و سبقت غیرمجاز بوده است. 
برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره توقیف خودروی ماکسیما با سرعت بالا

  • برای مطلب توقیف خودروی ماکسیما با سرعت بالا نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد توقیف خودروی ماکسیما با سرعت بالا وارد نمائید

نظر شما درباره توقیف خودروی ماکسیما با سرعت بالا

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه