برد شیرین ذوب آهن در قهرمانی آسیا

برد شیرین ذوب آهن در قهرمانی آسیا

ذوبی ها صدر نشین شدند

يم هاي فوتبال ذوب آهن و بنيادكار ازبكستان از گروه دوم ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با قضاوت مانينگ از چين به مصاف هم رفتند و ذوبي ها با نتيجه پنج بر دو به پيروزي رسيدند.
دانيال اسماعيلي فر، وحيد محمدزاده، مهدي رجب زاده، كاوه رضايي و مرتضي تبريزي براي ذوب آهن در اين ديدار گل زني كردند و ساتو مينوري و نورماتو دو گل تيم فوتبال بنيادكار را به ثمر رساندند.
ذوب آهن در حالي در چهارمين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا به مصاف بنيادكار رفت كه در سه ديدار قبلي خود مقابل اين حريف سرسخت، با كسب دو پيروزي و يك تساوي، شكست نخورده بود. از طرفي بعد از شكست سنگين ذوبي ها در ليگ برتر فوتبال ايران در شهر تبريز مقابل گسترش فولاد، اصفهاني ها به شدت به دنبال پيروزي در اين ديدار بودند تا غرور خود را بازيابند.
شاگردان يحيي گل محمدي كه در ديدار رفت مقابل اين تيم به تساوي بدون گل رسيده بودند، با لباس يك دست سفيد مقابل آبي پوشان بنيادكار به ميدان رفتند و در ابتداي نيمه نخست در دقيقه سوم با شوت دانيال اسماعيلي فر در داخل محوطه 18 قدم دروازه بنيادكار به گل برتري رسيدند.
در ادامه اين رقابت و در دقيقه 26 توپ ارسالي از سمت چپ دروازه بنيادكار را كاوه رضايي با ضربه سر به دستان مرادجان زوخوروف دروازه بان بنيادكار زد.
در دقيقه 33 از محوطه چپ بنيادكار توپ ارسالي بازيكنان ذوب آهن از نقطه كرنر را وحيد محمدزاده با ضربه سر محكم وارد دروازه ازبك ها كرد تا دومين گل تيمش را در نيمه نخست به ثمر برساند.
نيمه دوم اين ديدار نيز با حملات شاگردان يحيي گل محمدي همراه بود و در دقيقه 50 پاس زميني كاوه رضايي را مهدي رجب زاده كاپيتان ذوب آهن با بغل پاي ساده وارد دورازه زوخوروف كرد.
شاگردان سرگئي لوشچان سرمربي تيم فوتبال بنيادكار كه مقابل حملات ذوبي ها درمانده شده بودند شالوده تيمي خود را با دريافت سه گل از دست دادند تا كاوه رضايي در دقيقه 69 كه در اين ديدار مرد شماره يك ذوبي ها بود از دفاع شكننده بنيادكار استفاده كند و با فرار خود از ميان مدافعان با مصاف تك به تك با زوخوروف دروازه بان بنيادكار گل چهارم ذوب آهن را به ثمر برساند. 
تيم فوتبال بنياد كار كه تمام داشته هاي خود از دست رفته مي ديد در 15 دقيقه پاياني اين ديدار با انجام بازي هجومي توانستند با ضربه سر ساتو مينوري كه در محوطه آفسايد نيز بود،‌ يكي از گل هاي خورده را جبران كند.
بازيكنان ذوب آهن پس از دريافت گل، از سوي مرتضي تبريزي كه از دقيقه 66 به جمع سفيد پوشان ذوب آهن اضافه شده بود، از زاويه بسته دروازه زوخوروف سنگربان بنيادكار را باز كرد تا گل پنج تيمش را به ثمر برساند.
ذوبي ها كه بازي را تمام شده مي دانستند در دقيقه 89 از نقطه كرنر از سوي نورماتو دروازه خود را باز شده ديدند تا اين ديدار با نتيجه پنج بر دو به سود ذوب آهن به پايان برسد.
تيم فوتبال ذوب آهن با اين پيروزي 8 امتيازي شد و در صدر گروه دوم ليگ قهرمانان آسيا قرار گرفت.
در نيمه اول ديدار ذوب آهن و بنيادكار يكي از تماشاگران ترقه‌اي به داخل زمين پرتاب كرد كه باعث تذكر جدي مسئولان كنفدراسيون فوتبال آسيا شد.
ماموران انتظامي فرد پرتاب كننده ترقه كه نوجواني 16 ساله بود را از طريق دوربين‌هاي ورزشگاه شناسايي و دستگير كردند.
تركيب تيم فوتبال ذوب‌آهن:
محمدرشيد مظاهري، وليد اسماعيل، وحيد محمدزاده، علي حمام، هادي محمدي، دانيال اسماعيلي‌فر(دقيقه 66مرتضي تبريزي)، قاسم حدادي فر(دقيقه 78محمد رضا عباسي)، احسان پهلوان، مهدي مهدي پور، مهدي رجب‌زاده و كاوه رضايي
تركيب تيم فوتبال بنيادكار:
مرادجان زوخوروف، ويكتور كارپنكو، چاكر زوقي، رستمجان آشورماتوف، اكرم جان كوميلوف، اتابك شوكوروف، ساتو مينوري، آلكساندر آلنپيجويچ( چاكر زوارقي دقيقه37)، يوريكا بولجات، بهادر نسيم‌اف و دلشاد احمدعليف.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برد شیرین ذوب آهن در قهرمانی آسیا

  • برای مطلب برد شیرین ذوب آهن در قهرمانی آسیا نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برد شیرین ذوب آهن در قهرمانی آسیا وارد نمائید

نظر شما درباره برد شیرین ذوب آهن در قهرمانی آسیا

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه