دستگیری مرد هزارچهره در کاشان

دستگیری مرد هزارچهره در کاشان

کلاه بردار سابقه دار معروف در کاشان دستگیر شد

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از پايگاه خبري پليس، سرهنگ كارآگاه مهدي پورغلامحسين اظهار كرد: فردي كه با جعل چندين عنوان رسمي مسئولان اداره هاي دولتي و افراد صاحب نفوذ در استانهاي مختلف كشور اقدام به كلاهبرداري كرده بود در عمليات ويژه كارآگاهان پليس آگاهي فرماندهي انتظامي اين شهرستان دستگير شد. 
وي افزود: به دنبال كسب خبري مبني بر كلاهبرداري فردي با جعل عنوان مسئولان اداره هاي دولتي و افراد صاحب نفوذ، موضوع رسيدگي ويژه به اين پرونده در دستور كارآگاهان پليس آگاه اين فرماندهي قرار گرفت. 
بگفته وي در بررسي هاي بيشتر مشخص شد كه اين فرد كه از كلاهبرداران حرفه اي و سابقه دار است كه با جعل چندين عنوان رسمي از جمله مسئول گزينش، بازيگر سينما، مدير گروه فيلمبرداري سريال قمربني هاشم، يكي از بازيگران تلويزيون، مامور يكي از اداره هاي استان مركزي، مديرعالي رتبه يكي از اداره هاي استان فارس و چندين عنوان ديگر در سطح استان هاي اصفهان، مركزي و فارس از مردم كلاهبرداري مي كند. 
فرمانده انتظامي كاشان خاطرنشان كرد: سرانجام با تحقيقات علمي و اقدام هاي تخصصي پليس، هويت فرد مذكور بدست آمد و طي يك عمليات ضربتي با هماهنگي مقام قضايي درحالي كه قصد انجام كلاهبرداري از يك كسبه در بازار كاشان را داشت، شناسايي و دستگير شد. 
سرهنگ پورغلامحسين با بيان اينكه متهم پس از مواجهه با دلايل و مستندات پليس، به انجام كلاهبرداري يك ميليارد ريالي از مردم با سوء استفاده از عناوين افراد صاحب نفوذ در استانهاي مختلف اعتراف كرد، گفت: تاكنون چهار نفر از مالباختگان از شهرهاي شيراز، اصفهان، اراك و كاشان شناسايي شده اند و تلاش براي شناسايي ساير مالباختگان ادامه دارد. 
اين مقام انتظامي از كساني كه به اين شيوه از آنان كلاهبرداري شده است، خواست تا براي پيگيري پرونده خود و شناسايي متهم به پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان كاشان مراجعه كنند. 
فرمانده انتظامي كاشان يكي از شيوه هاي رايج كلاهبرداران را سوء استفاده از عنوان هاي افراد صاحب نفوذ بيان و به مردم توصيه كرد: فريب ظاهر و حرف هاي افراد شياد را نخورند و براي انجام امور اداري و قانوني به شيوه هاي ناصحيح و افراد شياد متوسل نشوند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره دستگیری مرد هزارچهره در کاشان

  • برای مطلب دستگیری مرد هزارچهره در کاشان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد دستگیری مرد هزارچهره در کاشان وارد نمائید

نظر شما درباره دستگیری مرد هزارچهره در کاشان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه