ورود گردشگران خارجی به کاشان

ورود گردشگران خارجی به کاشان

قطار گردشگران خارجی وارد کاشان شد

به گزارش ايرنا، مسئول حوزه گردشگري اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كاشان به ايرنا گفت: مسافران اين قطار را گردشگراني از كشورهاي آمريكا، هلند، مجارستان، جمهوري چك و استراليا تشكيل مي دهند كه از روز گذشته سفر خود را از تبريز آغاز كردند.
حجت الله ناصحي پور افزود: 48 گردشگر و مسافر اين قطار عصر امروز پس از بازديد از اماكن تاريخي شهرستان كاشان، راهي اصفهان شهر گنبدهاي فيروزه اي خواهند شد، بازديد از خانه هاي تاريخي، باغ فين و سيلك از جمله برنامه هاي گردشگران خارجي در اقامت چند ساعته گردشگران خارجي در كاشان است.
سرپرست فرمانداري كاشان ضمن خوش آمدگويي به مسافران اين قطار در ايستگاه راه آهن كاشان اظهار كرد: اين شهرستان با قدمت و سابقه اي كهن امروز برند گل محمدي و فرش را در افتخارات بين المللي خود دارد.
حميدرضا مومنيان افزود: شهرستان كاشان از ديرباز مقصد مورد علاقه گردشگران خارجي و آثار و بناهاي تاريخي و ارزشمند آن از جاذبه هاي علاقمندان به باستان شناسي و تاريخ بوده است.
قطار بين المللي گردشگري بدون مسافر از طريق مرز رازي وارد كشور شد و مسافران آن بامداد سه شنبه 17 فروردين ماه از طريق تركيه وارد تبريز شدند، گردشگران اين تور روز سه شنبه از اماكن تاريخي و گردشگري تبريز مانند، بازار تبريز، مسجد كبود و موزه آذربايجان ديدن كردند و عصر روز سه شنبه از ايستگاه مركزي راه آهن تبريز به سمت زنجان حركت كردند.
مسافران اين قطار در ادامه با قطار لوكس عقاب طلايي كه عضو باشگاه قطارهاي لوكس دنيا و متعلق به شركت خط آهن مجارستان و از امكانات ويژه برخوردار است، به سمت شهرهاي مقصد حركت مي كنند.
قطار گردشگران خارجي پس از عبور از شهرهاي زنجان، كاشان، اصفهان، شيراز، يزد و مشهد روز 23 فروردين ماه سال به تهران عزيمت مي كند تا سفر آنان در اين شهر خاتمه يابد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره ورود گردشگران خارجی به کاشان

  • برای مطلب ورود گردشگران خارجی به کاشان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد ورود گردشگران خارجی به کاشان وارد نمائید

نظر شما درباره ورود گردشگران خارجی به کاشان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه