اولین همایش اسانس ایران در کاشان

اولین همایش اسانس ایران در کاشان

اين همايش همزمان با آيين گلابگيري روزهاي 21 و 22 ارديبهشت ماه برگزار میشود

به گزارش ايرنا، حسينعلي رفيعي پور روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: اين همايش با هدف برقراري ارتباط علمي و پژوهشي با مراكز علمي در زمينه ‌هاي گياهان اسانس ‌دار، برنامه ‌ريزي براي بهره‌ گيري از ظرفيت ‌ها، تجربه ها و پژوهش‌ها و ترويج‌، نهادينه سازي و اصلاح نگرش ها نسبت به گياهان اسانس ‌دار برگزار مي شود.
وي برگزاري نمايشگاهها و جشنواره ‌هاي ملي در حوزه گياهان اسانس‌ دار، بومي سازي علوم و فناوري ‌هاي پيشرفته جهان، پشتيباني از تحقيقات كاربردي و نمايش دستاوردهاي روز متخصصان و فناوران را از ديگر اهداف دانست.
رفيعي پور افزود: در برگزاري اين همايش، انجمن علمي گياهان دارويي ايران و پايگاه استنادي علوم جهان اسلام همكاري دارند.
وي شناسايي، برداشت، معرفي و فرآوري گياهان اسانس دار، فناوري توليد اسانس و محصولات با ارزش افزوده، كنترل كيفي اسانس و محصولات مرتبط، شناسايي اجزاي موثر در فعاليت دارويي اسانس، كاربرد فناوري هاي نوين در تهيه و فرآوري اسانس، تجارت ملي و بين المللي اسانس را از محورهاي اين همايش برشمرد.
پژوهشگران مرتبط با گياهان دارويي اسانس‌ دار فرصت دارند تا مقالات خود را تا 20 فروردين ماه جاري به دبيرخانه همايش براي بررسي و ارزيابي توسط كميته علمي همايش ارسال كنند. 
اين همايش همزمان با آيين گلابگيري روزهاي 21 و 22 ارديبهشت ماه سال جاري در پژوهشكده اسانس هاي طبيعي قمصر كاشان برگزار مي شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اولین همایش اسانس ایران در کاشان

  • برای مطلب اولین همایش اسانس ایران در کاشان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اولین همایش اسانس ایران در کاشان وارد نمائید

نظر شما درباره اولین همایش اسانس ایران در کاشان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه