میزان اهدای خون توسط اصفهانی ها در سال 94

میزان اهدای خون توسط اصفهانی ها در سال 94

میزان اهدای خون اصفهانی ها در سال 94

به گزارش ايرنا، روابط عمومي انتقال خون استان اصفهان روز سه شنبه به نقل از مجيد زينلي اضافه كرد: در سال گذشته 160 هزار و 595 نفر براي اهداي خون به مراكز انتقال خون استان مراجعه كردند كه از اين تعداد 128 هزار و 461 نفر موفق به اهداي خون شدند.
وي افزود: اين افراد با مراجعه به مراكز ميدان خواجو، عاشق اصفهاني، شريعتي، مركز اهداي خون خميني ‌شهر، كاشان، گلپايگان، شهرضا، نجف‌آباد، شاهين‌شهر، نائين، خوانسار و مباركه اقدام به اهداي خون كردند .
مديركل انتقال خون استان اصفهان همچنين اظهار كرد: مردم اين استان در ايام نوروز بيش از دو هزار و 500 واحد خون به نيازمندان اهدا كردند.
وي افزود: از اول تا 13 فروردين امسال بيش از سه هزار و 76 نفر براي اهداي خون به مراكز انتقال خون استان مراجعه كردند كه دو هزار و 516 نفر آنها موفق به اهداي خون شدند. 
به گفته زينلي دو هزار و 441 نفر از اهدا كنندگان خون در ايام نوروز آقا و مابقي خانم هستند.
وي اضافه كرد: در حال حاضر 97 درصد از جمعيت اهداي خون استان را آقايان تشكيل مي‌دهند و تنها سه درصد از اين آمار متعلق به بانوان است. 
مديركل انتقال خون استاناصفهان با اشاره به اينكه در كشورهاي پيشرفته 50 درصد از اهدا كنندگان خون بانوان هستند، افزود: انتظار است در استان اصفهان بانوان سهم بيشتري در اهداي خون داشته باشند.
وي پيرامون ميزان ذخيره خون در استان اصفهان نيز گفت: در حال حاضر ذخيره خون در استان در شرايط طبيعي و خوبي قرار دارد اما براي با كمبود خون براي گروه‌ هاي خوني مواجه هستيم و از مردم مي‌ خواهيم كه بصورت مستمر براي كمك به نيازمندان به اهداي خون خون اقدام كنند. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره میزان اهدای خون توسط اصفهانی ها در سال 94

  • برای مطلب میزان اهدای خون توسط اصفهانی ها در سال 94 نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد میزان اهدای خون توسط اصفهانی ها در سال 94 وارد نمائید

نظر شما درباره میزان اهدای خون توسط اصفهانی ها در سال 94

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه