افزایش پروازهای بین المللی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

افزایش پروازهای بین المللی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

پروازهای اصفهان به استانبول افزایش یافت

مدیركل فرودگاه های استان اصفهان روز سه شنبه به ایرنا گفت: این پروازها از سوی شركت اونور ایر (Onur Air) تركیه از هشتم فروردین امسال به مجموعه پروازهای روزانه شركت تركیش افزوده شده است.
علی قاسم زاده افزود: هفته‌ای سه پرواز رفت و برگشت استانبول – اصفهان توسط شركت هواپیمایی اونور ایر تركیه در روزهای یكشنبه، چهارشنبه و جمعه برقرار می‌شود.
وی اظهار كرد: این پروازها با هواپیمای ایرباس 320 ، 321 یا 330 با ظرفیت جابجایی 180 نفر، ساعت هفت و 30 دقیقه صبح انجام می شود.
وی خاطرنشان كرد: نوروز امسال 120 پرواز فوق‌العاده داخلی به پروازهای برنامه‌ای فرودگاه بین‌المللی اصفهان افزوده شد كه 43 پرواز آن توسط شركت های خارجی و 77 پرواز دیگر از سوی شركت‌های هواپیمایی داخلی تقاضا شد.
 
*** پروازهای اتریش به شهریور موكول شد
مدیركل فرودگاه های استان اصفهان درباره پروازهای اتریش به اصفهان نیز توضیح داد: ابتدا مقرر بود كه این پروازها از 16 فروردین امسال از سوی شركت هواپیمایی اتریش انجام شود اما شركت اتریشی با ارسال نامه ای و عذرخواهی اعلام كرد كه این برنامه بدلیل برخی مشكل ها به شهریور ماه امسال موكول شد.
قاسم زاده افزود: بر اساس توافق بین فرودگاه اصفهان و شركت هواپیمایی اتریش مقرر بود، هواپیمای ایرباس 319 با ظرفیت 160 مسافر ساعت پنج صبح در روزهای شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه فرودگاه اصفهان را به مقصد وین ترك ‌كند.
به گزارش ایرنا، شركت هواپیمایی اتریش در حساب توئیتر خود خبر داد كه از 14 شهریور امسال پروازهای این ایرلاین از اتریش به مقصد اصفهان آغاز خواهد شد و این شركت هواپیمایی در نظر دارد؛ هفته ای چهار پرواز را به مقصد اصفهان انجام دهد. 
هواپیمایی اتریش اكنون 14 پرواز در هفته به مقصد تهران انجام می دهد.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای دو باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۱۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.
روزانه بطور میانگین 75 پرواز در فرودگاه اصفهان نشست و برخاست می‌كند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره افزایش پروازهای بین المللی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

  • برای مطلب افزایش پروازهای بین المللی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد افزایش پروازهای بین المللی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره افزایش پروازهای بین المللی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه