نشست خبری ذوب آهن تراکتور

نشست خبری ذوب آهن تراکتور

اظهارات گل محمدی درباره بازی امروز ذوب آهن با تراکتور

يحيي گل محمدي روز شنبه در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر تراكتورسازي تبريز در هفته بيست و پنجم ليگ برتر افزود: هر دو تيم، بازي حساس و مهمي را پيش رو دارند و تيمي كه در اين ديدار پيروز شود مي‌تواند به قهرماني در ليگ اميدوار باشد و تيم بازنده ممكن است كه براي گرفتن سهميه آسيا و قهرماني با مشكل رو به رو شود.
وي با بيان اينكه بازي فردا جذاب خواهد بود، اظهار كرد: هر دو تيم فردا بدنبال برد هستند و در شرايط خوبي هم به سر مي برند.
وي گفت: چيزي كه براي ما مهم است تمركز خوب در دفاع و حمله است و بازيكنان ما مثل بازي قبل در مقابل بنيادكار ازبكستان بايد بتوانند تمركز لازم را در زمين داشته باشند.
گل‌محمدي گفت: اميدوارم بازيكنان ذوب‌آهن از فرصت‌ها بخوبي استفاده كنند و مطمئن هستم كه تماشاگران از اين بازي لذت خواهند برد.
وي با اشاره به محروميت مهدي مهدي‌پور و مصدوميت دو بازيكن تيمش براي بازي فردا افزود: فردا نبايد اشتباهات فردي داشته باشيم چرا كه تيم حريف مي‌تواند از اين اشتباهات بخوبي استفاده كند.
سرمربي ذوب آهن با اشاره به حواشي چند روز اخير در باره مصاحبه قاسم حدادي‌فر گفت: از بازيكن بزرگي مثل قاسم انتظار زيادي دارم و به نظر من اين مسئله نبايد رسانه‌اي مي‌شد و در اين زمينه جلسه‌اي با مسئولان باشگاه و حدادي‌فر داشتيم و همه چيز هم بخوبي حل شد.
وي با بيان اينكه حدادي فر در تمرينات هم خوب ظاهر شد و فعلاً مشكلي در اين مورد وجود ندارد، افزود: ما شرايط سختي را در پيش رو داريم و بايد از لحاظ روحي و رواني احساسات خود را كنترل كنيم.
وي همچنين به نامه باشگاه 'لسترسيتي' براي جذب رضا شكاري اشاره كرد و افزود: در اين زمينه هنوز نامه‌اي به باشگاه ارسال نشده و اين خبر كه مدتي است بين مردم مي‌چرخد در روحيه و تمرينات اين بازيكن تأثير گذاشته است.
گل محمدي با بيان اينكه دوست ندارم بازيكن خوبي مثل شكاري بدليل اينگونه مسائل تمركز خود را از دست بدهد، گفت: اين بازيكن بايد در اختيار باشگاه ذوب‌آهن باشد و در اين شرايط، فكر نمي‌كنم صلاح باشد كه از تيم ما جدا شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره نشست خبری ذوب آهن تراکتور

  • برای مطلب نشست خبری ذوب آهن تراکتور نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد نشست خبری ذوب آهن تراکتور وارد نمائید

نظر شما درباره نشست خبری ذوب آهن تراکتور

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه