تیم ذوب آهن از کورس قهرمانی بازماند

تیم ذوب آهن از کورس قهرمانی بازماند

در پی شکست خانگی مقابل تراکتورسازی تبریز

به گزارش ایرنا، برای تیم تراكتورسازی در دیدار عصر یكشنبه ورزشگاه فولادشهر، بختیار رحمانی در دقیقه 68 و خالد شفیعی در دقیقه 88 گل زدند و تنها گل ذوب آهن را مهدی رجب زاده در دقیقه 60 از روی نقطه پنالتی درون دروازه تراكتورسازی جای داد.
تیم تراكتورسازی با این برد 41 امتیازی شد و به رده چهارم صعود و تیم ذوب آهن با 38 امتیاز به رده ششم سقوط كرد.
دیدار حساس دو تیم در حالی آغاز شد كه دقایق ابتدایی نیمه نخست با برتری بازیكنان ذوب آهن همراه بود و آنان با بهره گیری از فضای كناره ها و عمق دفاع، حملاتی را بر روی دروازه حریف طراحی كردند.
بازیكنان تیم تراكتورسازی در ادامه با در اختیار گرفتن توپ و میدان، بازی را به وسط زمین كشیده و روند آن را آرام كردند و شاگردان امیر قلعه نویی سپس بازی را به درون زمین ذوب آهن كشاندند و خطرساز ظاهر شدند.
در دقیقه 39 بدنبال اشتباه هادی محمدی مدافع تیم ذوب آهن توپ به شاهین ثاقبی مهاجم تیم تراكتورسازی رسید و او در موقعیت تك به تك با دروازه بان قرار گرفت كه شوت او را رشید مظاهری دفع كرد كه در برگشت ولید اسماعیل مدافع لبنانی ذوب آهن نزدیك بود دروازه خودی را به اشتباه باز كند كه با خوش شانسی این توپ به دیرك افقی برخورد كرد و به خارج زمین رفت.
شاگردان قلعه نویی نیمه دوم را بهتر از شاگردان یحیی گل محمدی آغاز كردند و در همان دقایق نخست می توانستند دروازه مظاهری را باز كنند كه با عكس العمل های مناسب این دروازه بان فرصت ها یكی پس از دیگری از بازیكنان تراكتورسازی گرفته شد.
در دقیقه 59 كاوه رضایی كه از كناره ها قصد نفوذ به محوطه جریمه تراكتورسازی را داشت با خطای الكساندركارلوس متوقف و بنیادی فر به سود تیم ذوب آهن اعلام ضربه پنالتی كرد كه مهدی رجب زاده پشت این ضربه ایستاد و برخلاف حركت محمدرضا اخباری توپ را به تور دروازه تراكتورسازی دوخت.
قلعه نویی بلافاصله در تركیب تیمش تغییر ایجاد كرد و بازیكنانش با در اختیار گرفتن توپ و میدان به دروازه ذوب آهن نزدیك شدند.
در دقیقه 68 و در ادامه حملات بازیكنان تراكتورسازی، داور به سود این تیم در پشت محوطه جریمه ذوب آهن اعلام خطا كرد و شوت زیبا و سنگین بختیار رحمانی كه پشت این ضربه قرار گرفته بود از خط دفاع ذوب آهن عبور و به دور از دستان دروازه بان این تیم در دروازه قرار گرفت.
ذوب آهنی ها كه بازی برده را با تساوی عوض كرده بودند دست به دفاع زدند و همین مساله باعث شد تا شاگردان قلعه نویی حملات بیشتری را روی دروازه این تیم طراحی كنند كه سرانجام بدنبال ارسال زیبای مدافعان، این بار خالد شفیعی بازیكن تعویضی تراكتورسازی با ضربه سر دقیق برای دومین بار دروازه ذوب آهن را باز كرد و این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.
موعود بنیادی فر قضاوت این دیدار را برعهده داشت.
تركیب تیم ذوب آهن:
رشید مظاهری، ولید اسماعیل، هادی محمدی، وحید محمدزاده، علی حمام، قاسم حدادی فر، كاوه رضایی، احسان پهلوان، احمد كامدار، دانیال اسماعیل فر و مهدی رجب زاده.
تركیب تیم تراكتورسازی:
محمدرضا اخباری، شجاع خلیل زاده، كاردوسو، سعید آقایی، محمد ایرانپوریان، آگوستو سزار، مهدی كیانی، سینا عشوری، ایوب كلانتری، شاهین ثاقبی و فرزاد حاتمی.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تیم ذوب آهن از کورس قهرمانی بازماند

  • برای مطلب تیم ذوب آهن از کورس قهرمانی بازماند نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تیم ذوب آهن از کورس قهرمانی بازماند وارد نمائید

نظر شما درباره تیم ذوب آهن از کورس قهرمانی بازماند

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه