برگزاری نمایشگاه گل و گیاه اصفهان

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه اصفهان

این نمایشگاه اول تا ششم ارديبهشت ماه برقرار است

به گزارش روز سه شنبه واحد رسانه شركت نمايشگاه هاي بين المللي استان اصفهان، بابك بحريني نژاد عضو هيأت علمي مركز تحقيقات كشاورزي استان اصفهان در اين باره گفت : درسال هاي اخير استقبال مردم از گياهان دارويي افزايش يافته و همين امر افزايش پرورش گياهان دارويي و توجه به اهميت روش هاي مختلف براي افزايش ميزان محصول در واحد سطح و مواد مؤثره در پرورش گياه را به دنبال داشته است. 
وي افزود :مركز تحقيقات كشاورزي استان اصفهان در زمينه اهلي و زراعي كردن برخي گونه هاي گياهان دارويي و معرفي آن دسته از گونه هاي تجاري كه تاكنون در كشور معرفي نشده اند، فعاليت زيادي داشته است.
وي تأكيد كرد: برخي از گونه هاي گياهان دارويي كه از خارج از كشور به صورت بذر يا نهال وارد مي شود توسط اين مركز بررسي شده و پس از انجام اقدامات تحقيقاتي وارد چرخه توليد مي شود.
عضو هيأت علمي مركز تحقيقات كشاورزي استان اصفهان با بيان اينكه استان اصفهان جزء پيشگامان توليد گياهان دارويي است، گفت: هم اكنون از يك هزار و 200 گونه گياهان دارويي شناخته شده در استان، 400 گونه به صورت علمي بررسي و معرفي شده است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری نمایشگاه گل و گیاه اصفهان

  • برای مطلب برگزاری نمایشگاه گل و گیاه اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری نمایشگاه گل و گیاه اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری نمایشگاه گل و گیاه اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه