باشگاه از من حمایت میکند!

باشگاه از من حمایت میکند!

استیماچ نتایج ضعیف تیم سپاهان را مهم ندانست!!

به گزارش ايرنا، ايگور استيماچ عصر چهارشنبه در نشست مطبوعاتي پيش از ديدار تيمش در برابر استقلال اهواز در هفته بيست و ششم ليگ برتر فوتبال با بيان اينكه وظيفه مربي آماده كردن بازيكنان از نظر روحي و بدني است، افزود:‌ من تيم را براي رقابت ها آماده مي كنم ولي برخي اوقات مشكلاتي ايجاد مي شود كه از كنترل خارج است.
وي افزود: ‌باشگاه براي جذب من هزينه كرده است و حمايت لازم و كافي را از كادر فني بعمل مي آورد و از سوي ديگر بعنوان مربي اجازه دخالت در امور فني را به هيچكس نمي دهم.
سرمربي تيم فوتبال سپاهان در باره دليل استفاده نكردن از رسول نويد كيا در تيم اظهار داشت:نويدكيا تنها بدليل تاكتيكي در تركيب تيم قرار نگرفته است اما اطمينان مي دهم كه او بزودي به تركيب تيم باز مي گردد.
استيماچ در عين حال تاكيد كرد: فقط به موفقيت تيم فكر مي كنم و براي كسب اين مهم از هيچ كوششي هم دريغ نخواهم كرد.
وي اضافه كرد: ‌من بعنوان يك مربي سرشناس به ايران آمده ام و با اين عنوان هم از ايران خواهم رفت.
سرمربي تيم فوتبال سپاهان در باره اينكه آيا از آينده شغلي خود نمي ترسد، گفت: ‌ممكن است امروز باشم و فردا نباشم، من با اين مخاطرات كاملا آشنا هستم و اين مسائل مرا اذيت نمي كند.
وي اضافه كرد: به كساني كه مرا انتخاب كرده اند وفادارم و بطور حتم آنان مرا بر حسب سوابق شغلي ام انتخاب كرده اند و اطمينان دارم حمايت لازم را هم از من به عمل مي آورند.
وي در باره ديدار فردا (پنجشنبه)‌ تيمش برابر تيم استقلال اهواز نيز گفت: ‌از اينكه زمان برگزاري اين مسابقه را تغيير و آن را از ساعت 19 به ساعت 17 تغيير دادند، خوشحال نيستم زيرا دو ساعت استراحت بيشتر هم دو ساعت است و به آن احتياج داشتيم.
استيماچ افزود: چهار روز قبل در تهران بازي سنگين و جدي در برابر استقلال تهران داشتيم ازاين رو بازيكنانم به زمان بيشتري براي استراحت نياز دارند كه اين مهم ميسر نشد.
وي اضافه كرد: بطور حتم در ديدار فردا با تمام قوا وارد زمين مي شويم و براي كسب نتيجه مطلوب و ارائه بازي تماشاگرپسند به ميدان خواهيم رفت.
وي در باره بازيكنان محروم و مصدوم تيمش گفت:‌ محمدرضا خلعتبري و عبدالله كرمي را بدليل محروميت و مصدوميت در اختيار نداريم و نمي توانيم از آنها استفاده كنيم.
وي تاكيد كرد:‌ تيم سپاهان تيم خوبي است و با استفاده از جوانان در تركيب اصلي، آنان را براي تيم ملي و آينده فوتبال ايراني آماده مي كنيم.
وي ادامه داد: بطور حتم اين روند را ادامه خواهيم داد و كيفيت فني بازيكنان را افزايش خواهيم داد و اين يعني اينكه مربي خوب كار مي كند و موردي كه در فوتبال ايران كمتر آن را مشاهده مي كنيد.
وي افزود: در اين زمينه به تربيت بازيكناني همچون وريا غفوري، علي كريمي و حسن فاضلي اشاره مي كنم كه در تيم ملي از آنها خيلي چيزها شنيده ايد.
وي در باره راي كميته انضباطي باشگاه در باره هادي عقيلي نيز گفت:‌ من هادي را از تمرين كردن منع نكردم او خود به تمرينات نمي آيد، البته او در تركيب تيم من جايي ندارد و چنانچه در تمرينات هم شركت مي كرد به تركيب باز نمي گشت.
وي اضافه كرد: ‌من اين راي را صادر نكردم اما از آنجا كه در استخدام باشگاه هستم، بايد به تصميمات گرفته شده احترام بگذاريم.
وي در باره اينكه آيا با اين شرايط مي تواند در سپاهان نتيجه بگيرد،گفت: من تلاش خود را مي كنم و اطمينان مي دهم بازيكنان نيز تلاش خود را مي كنند، اما براي كسب موفقيت در فوتبال، شما به شانس هم نياز داريد و اميدوارم شانس به سپاهان رو و شجاعت بازيكنان را بيشتر كند.
وي در باره گروه ايران در مرحله مقدماتي جام جهاني 2018 روسيه نيز گفت: ‌ايران در گروه سختي قرار گرفته است قطر و چين تيم هاي سختي هستند و بيش از حد تصور در فوتبال تلاش و هزينه مي كنند.
وي اضافه كرد:‌ تيم هاي كره جنوبي و ازبكستان هم سخت هستند، سپاهان در ليگ قهرمانان با تيمي از كره بازي كرد كه بيش از شش بازيكن ملي پوش داشت، آنها كيفيت خوبي دارند و از نظر بدني بسيار قوي هستند.
استيماچ از تيم كره جنوبي تعريف و تمجيد كرد و افزود: ‌راجع به اين تيم ساعت ها مي توانيم صحبت كنيم، دوبار با اين تيم بازي كردم در بازي نخست در لندن با نتيجه چهار بر صفر برابر اين تيم به پيروزي رسيديم و در ديدار دوم در سئول با نتيجه دو بر يك از سد اين تيم گذشتيم.
وي ادامه داد: براي كره اي ها ديدارهاي دوستانه و رسمي معنا ندارد آنها هميشه همانند يك ارتش جدي و آماده هستند.
سرمربي تيم فوتبال سپاهان در باره كارلوس كي روش نيز گفت: كي روش در كارش جدي است ولي مديران در مواجهه با او كم حوصله هستند و بي مورد به وي خرده مي گيرند و بهتر است بدانيم كار در فوتبال ساده نيست.
وي ادامه داد:‌ كي روش با تيم ملي ايران نتايج خوبي كسب خواهد كرد از اين رو بايد از وي حمايت شود.
ديدار تيم هاي سپاهان و استقلال اهواز در هفته بيست و ششم ليگ برتر باشگاه هاي ايران عصر پنجشنبه در اصفهان برگزار مي شود. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره باشگاه از من حمایت میکند!

  • برای مطلب باشگاه از من حمایت میکند! نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد باشگاه از من حمایت میکند! وارد نمائید

نظر شما درباره باشگاه از من حمایت میکند!

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه