انفجار عمدی خانه برای فرار از دست پلیس

انفجار عمدی خانه برای فرار از دست پلیس

متهم در چند قدمی مرگ !

به گزارش ايرنا از پايگاه خبري پليس، رئيس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: اين متهم با هدف فرار از دست ماموران اقدام به آتش زدن منزل خود كرده بود با فداكاري سه نفر از ماموران نيروي انتظامي از مرگ حتمي نجات يافت.
سرهنگ غلامرضا شهرياري روز چهارشنبه در باره حادثه انفجار گاز در خانه اي واقع در منطقه 12 شهرستان اصفهان افزود: در پي اجراي حكم قضايي در باره دستگيري اين متهم، ماموران اين كلانتري با هماهنگي و دستور مقام قضايي به محل سكونت متهم اعزام شدند كه متهم با هدف فرار از دست ماموران اقدام به بازكردن شير گاز و ايجاد انفجار و آتش سوزي در خانه اش كرد. 
وي تصريح كرد: در اين حادثه ماموران به قصد نجات متهم گرفتار شده در حريق وارد عمل شدند و او را از محل آتش سوزي خارج كردند. 
رئيس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان خاطرنشان كرد: در حادثه مزبور سه مامور فداكار نيروي انتظامي و متهم به صورت سطحي دچار سوختگي شدند كه براي درمان به بيمارستان سوانح سوختگي اصفهان منتقل شدند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره انفجار عمدی خانه برای فرار از دست پلیس

  • برای مطلب انفجار عمدی خانه برای فرار از دست پلیس نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد انفجار عمدی خانه برای فرار از دست پلیس وارد نمائید

نظر شما درباره انفجار عمدی خانه برای فرار از دست پلیس

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه