کره ای ها در راه سرمایه گذاری در اصفهان

کره ای ها در راه سرمایه گذاری در اصفهان

کره ای ها در طرح مترو و سالن اجلاس سرمایه گذاری خواهند کرد

به گزارش ايرنا، اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان روز شنبه به نقل از حنين حداد كه به سرپرستي هيات تجاري كره‌ جنوبي به اصفهان سفر كرده است، اعلام كرد: هيات كره‌اي آمادگي بهره‌برداري از دو تا سه پروژه كلان اصفهان را در دستور كار خود دارد.
وي در ديدار با شهردار اصفهان افزود: اين هيات مي‌تواند در همه بخش‌هاي زيرساختي، سخت‌افزاري و نرم‌افزاري با شهرداري اصفهان همكاري كند.
حداد با اشاره به بازديدش از پروژه سالن‌هاي اجلاس همايش‌هاي بين‌المللي اصفهان گفت: اين پروژه طراحي بي‌نظيري دارد و از آنجا كه تاكنون 60 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است، مي‌توان در تكميل اين پروژه سرمايه‌گذاري كرد.
وي ادامه داد: طرح سالن‌هاي اجلاس اصفهان نيازمند اعتبار است كه با استفاده از ظرفيت‌ بانك‌هاي كره‌اي، اين مشكل را مرتفع خواهيم كرد.
سرپرست هيات تجاري كره‌اي خاطرنشان كرد:اين هيات، طرح‌ مترو اصفهان را نيز بعنوان پروژه بلندمدت در دستور كار قرار مي‌دهد و منابع مالي موردنياز آن را نيز تامين خواهد كرد.
وي با ابراز خرسندي از پيروزي تيم مذاكره كننده هسته‌اي ايران اظهار كرد: از اين پس مي توان ايجاد هماهنگي بيشتر در روابط ايران و كره جنوبي را شاهد بود.
وي اضافه كرد: رئيس جمهوري كره اول ماه مي به تهران سفر و با رئيس جمهوري ايران ديدار مي كند و در باره موارد مختلف از جمله توسعه روابط سرمايه‌گذاري در شهرهايي مانند اصفهان مراوداتي خواهد داشت.
سرپرست هيات تجاري كره‌اي با تاكيد براينكه كره جنوبي آمادگي براي حمايت چندين ميليون دلاري از ايران را در دستور كار خود قرار داده است، بيان كرد: از اين رو تعاملات ايران و كره جنوبي در چارچوب حمايت‌هاي مالي خواهد بود و طبق توافق صورت گرفته تا 10 سال آينده اين روند ادامه خواهد يافت.
شهردار اصفهان نيز در اين ديدار با اشاره به اينكه فضاي موجود در شهر اصفهان آماده پذيرش سرمايه‌گذاران است، اظهار كرد: كاركردي كه در حال حاضر براي اصفهان تعريف شده، نيازمند حضور و مشاركت بخش خصوصي براي سازندگي است.
مهدي جمالي‌نژاد با تاكيد بر اينكه شهر اصفهان مختص مردم اصفهان و ايران نيست، افزود: بايد توجه داشت كه اصفهان سال گذشته بعنوان شهر جهاني ثبت شده و به جمع شهرهاي خلاق جهان پيوسته است و از اين رو همه مردم دنيا بويژه يونسكو نسبت به ارتقا و توسعه اين شهر حساس هستند.
وي همچنين با اشاره به اينكه اصفهان و شهرهاي كره جنوبي در گذشته مراودات فرهنگي زيادي داشته‌اند، افزود: تاكنون ارتباطات تجاري شهري بين اصفهان و كشور كره جنوبي وجود نداشته است و ما قصد داريم اين ارتباط را توسعه دهيم.
هيات تجاري كره جنوبي امروز شنبه براي ديدار با مسئولان و شركت در گردهمايي مجمع اقتصادي ايران و كره جنوبي به اصفهان سفر كرد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره کره ای ها در راه سرمایه گذاری در اصفهان

  • برای مطلب کره ای ها در راه سرمایه گذاری در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد کره ای ها در راه سرمایه گذاری در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره کره ای ها در راه سرمایه گذاری در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه