گل محمدی : راضی هستم !

گل محمدی : راضی هستم !

در پی توقف ذوب آهن در مقابل صبا ضعیفترین نتایج تیمهای فوتبال اصفهان در تاریخ فوتبال ایران

به گزارش خبرنگار ايرنا، يحيي گل محمدي شامگاه يكشنبه در نشست خبري پس از ديدار تيمش برابر صباي قم كه با تساوي يك بر يك پايان يافت، گفت: هر دو تيم براي برد تلاش مي كردند و به تساوي راضي نبودند.
وي افزود: ما بازي را خوب شروع كرديم، گل زديم و مي توانستيم گل هاي بعدي را نيز به ثمر برسانيم كه در ضربات آخر بي دقت بوديم.
وي افزود: نيمه اول با برتري ذوب آهن به پايان رسيد اما در نيمه دوم هرچه به پايان بازي نزديكتر مي شديم، خستگي در ساق هاي پاي بازيكنان من بيشتر نمايان مي شد، چرا كه مسير دو ساعته عمان به تهران را 15 ساعت در راه بوديم و اين موضوع باعث خستگي مضاعف بازيكنان ما شد.
گل محمدي ادامه داد: بعد از رسيدن به اصفهان، دو روز ريكاوري كرديم و من از بازيكنانم بدليل اينكه امروز با تمام وجود بازي كردند، تشكر مي كنم و در رختكن از چهره خسته آنها خجالت كشيدم.
سرمربي ذوب آهن اصفهان افزود: وقتي مي بينم بازيكنانم با اين توان كار مي كنند، از هيچ كدام آنها ناراضي نيستم و دوست دارم دست هايشان را ببوسم.
گل محمدي گفت: راه سختي در پيش روي داريم و از مسئولان كارخانه و باشگاه ذوب آهن انتظار كمك و توجه بيشتري دارم و مشكلات را در جلسه آتي با هيات مديره مطرح مي كنم.
وي اظهار داشت: تيم صبا، تيم جنگنده و دونده اي بود و به ما سخت فشار آورد و اميدواريم بتوانيم در بازي هاي آينده بهتر ظاهر شويم.
سرمربي ذوب آهن اصفهان در مورد حضور ذوب آهن در سه جام گفت: براي يك تيم ايراني حضور در سه جام بسيار مشكل است و در ايران هيچ تيمي مانند ذوب آهن وجود ندارد كه در سه جام حضور داشته باشد.
گل محمدي گفت: البته بدنبال نمايش بهتري در ليگ قهرمانان آسيا، ليگ كشور و جام حذفي هستيم و نتايج ذوب آهن در ليگ برتر بسيار عادي بود و جاي انتقاد به آن نيست.
وي افزود: در سه ديدار باقي مانده ليگ برتر تلاش مي كنيم تا با شرافت بازي كنيم و سهميه آسيا را كسب كنيم و اگر اين اتفاق نيفتاد، چيزي از ارزش هاي تيم ذوب آهن كم نمي شود.
هافبك تيم ذوب آهن اصفهان نيز گفت: در بازي با ذوب آهن شايسته پيروزي بوديم ولي نمي دانم چرا در ذوب آهن نتيجه نمي گيريم.
قاسم حدادي فر در جمع خبرنگاران افزود: بازي خوبي بود و بعد از گلي كه زديم مي توانستيم دو، سه گل ديگر هم بزنيم ولي روي غافلگيري گل خورديم. 
وي افزود: نتوانستيم بازي هميشگي خود را انجام دهيم و ما امروز شايسته پيروزي بوديم ولي نمي دانم چرا در فولادشهر نتيجه نمي گيريم. 
وي گفت: تيم هايي كه به فولادشهر مي آيند بسته بازي مي كنند البته روي عملكرد امروز، خستگي ما نيز تاثيرگذار بود. 
وي با بيان اينكه در رقابت هاي آسيايي انگيزه بيشتري در برابر رقباي عربي داريم، گفت: در عمان انگار داشتيم در فولادشهر بازي مي كرديم كه در اين زمينه بايد از مسوولان باشگاه تشكر كنم. 
حدادي فر ابراز اميدواري كرد كه در سه بازي آينده بتوانيم سهميه آسيايي را كسب كنيم. 
تيم صباي قم يكشنبه شب و در آخرين ديدار هفته بيست و هفتم برابر تيم ذوب آهن قرار گرفت و با نتيجه تساوي يك بر يك اين تيم را متوقف كرد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره گل محمدی : راضی هستم !

  • هوادار

    هوادار

    منم بودن همینو میگفتم ! قهرمانی از دست تیمهای اصفهانی پرید

نظر شما درباره گل محمدی : راضی هستم !

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه