کاهش تصادفات منجر به مرگ در اصفهان

کاهش تصادفات منجر به مرگ در اصفهان

پلیس : 34% کاهش داشته ایم

 سردار 'عبدالرضا آقاخاني' روز دوشنبه در صبحگاه عمومي فرماندهي انتظامي استان بدون اشاره به آمار كاهش تلفات جاده اي در سطح كشور افزود: رقم كاهش تلفات جاده اي استان در مدت مزبور نسبت به آمار تلفات كشوري بيشتر است. 
وي گفت: براي ايام نوروز برنامه هاي گسترده انتظامي، ترافيكي، راه و پيشگيري از جرايم تدوين شد و نيروهاي پليس نُمره خوبي از مردم دريافت كرده اند. 
فرمانده انتظامي استان اصفهان، شروع سال 95 را براي فرماندهي انتظامي استان، شروعي موفق دانست و گفت: بر اساس آمار در زمينه كشف مواد مخدر، جرائم، سرقت، كاهش تصادفات و كشف جرايم سايبري نسبت به سال گذشته از وضعيت خوبي برخورداريم كه اميدواريم با همت ماموران جان بركف نيروي انتظامي اين روند تا پايان سال نيز ادامه يابد. 
وي، انضباط ظاهري ماموران پليس و تجهيز آنان به دانش روز در حوزه نظم و امنيت را مورد تاكيد قرار داد و گفت: پليسي كه مي خواهد در جامعه نظم و امنيت را برقرار كند، ابتدا بايد خود از نظم و انضباط و آموزش و توانايي بالاي علمي و آمادگي جسمي برخوردار باشد. 
سردار آقاخاني اظهار كرد: اين موضوعات بصورت مستمر در دستور كار برنامه هاي پليس استان اصفهان در سالجاري قرار دارد. 
وي با گراميداشت ياد و خاطره شهيد'اصغر قضاوي' كه در درگيري با قاچاقچيان مواد مخدر به شهادت رسيد، گفت: جانفشاني اين شهدا كه جان خود را در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر نثار كردند، باعث افزايش انگيزه و روحيه ماموران پليس استان شده است. 
فرمانده انتظامي استان اصفهان با اشاره به اينكه پليس قاطعانه با سوداگران مرگ مبارزه خواهد كرد، گفت: به يقين، شبكه ها و گروه هاي مافيايي مواد مخدر، ضربات مهلكي از پليس دريافت خواهند كرد. 
سردار آقاخاني همچنين بر ضرورت استفاده از تجهيزات و فناوري هاي نوين پليسي در ماموريت هاي خاص تاكيد كرد و گفت: دستور استفاده از اين تجهيزات به همه نيروها ابلاغ شده است.
پيش از اين، رئيس پليس راه استان اصفهان گفته بود: در نوروز امسال ۳۲ نفر در تصادفات درون شهري و برون شهري اصفهان فوت كرده و ۴۰۱ نفر نيز در تصادفات درون شهري مجروح شده اند.
سرهنگ حسين پور قيصري، اواخر فروردين امسال در نشستي با خبرنگاران افزوده بود: در نوروز سال گذشته تعداد كشته‌ هاي سر صحنه تصادفات جاده‌اي استان۴۰ نفر بود كه امسال به ۲۹ نفر كاهش يافت.
رئيس پليس راه استان اصفهان، تعداد تصادفات فوتي نوروز ۹۴ را ۳۱ مورد اعلام كرد و افزود: اين آمار با كاهش ۲۹ درصدي در سالجاري به ۲۲ نفر رسيد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره کاهش تصادفات منجر به مرگ در اصفهان

  • برای مطلب کاهش تصادفات منجر به مرگ در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد کاهش تصادفات منجر به مرگ در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره کاهش تصادفات منجر به مرگ در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه