گشایش نمایشگاه سنگ و محصولات وابسته در اصفهان

گشایش نمایشگاه سنگ و محصولات وابسته در اصفهان

91 شرکت داخلی و 19 شرکت خارجی در این نمایشگاه حضور دارند

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه 91 شركت داخلی و 19 شركت خارجی حضور دارند و محصولات و آخرین دستاوردهای خود را در زمینه صنایع سنگی، معدنی و صنایع وابسته به آن به نمایش گذاشته اند. 
این نمایشگاه در فضایی به مساحت 9 هزار مترمربع شامل سه هزار و 883 مترمربع فضای مفید سرپوشیده و 400 مترمربع فضای باز برپا شده است.
شركت كننده های داخلی از استان های تهران، البرز، زنجان، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس، قم و شركت های خارجی از كشورهای چین، تركیه و هند و نمایندگانی از شركت های ایتالیا، روسیه، تركیه و آلمان در نمایشگاه بین المللی سنگ ، معادن و صنایع وابسته در استان اصفهان حضور دارند.
همچنین پاویون كشور چین محصولات خود را در زمینه تجهیزات فرآوری سنگ، ابزار الماسه و تیغه های برش در این نمایشگاه عرضه كرده است. 
همچنین نشریه هندی 'استون پانوراما' و یك شركت از كشور تركیه در زمینه ماشین آلات سنگبری در این نمایشگاه مشاركت دارند.
مشاركت كنندگان داخلی این نمایشگاه نیز در زمینه های فرآوری انواع سنگ ساختمانی، انواع بلوك سنگ خام و معادن سنگ، تجهیزات و ماشین آلات بُرش و فرآوری سنگ ساختمانی، تجهیزات و ماشین آلات استخراج و حفاری معادن، عملیات فرآوری، بُرش، طراحی و بازسازی نمای ساختمانی و خدمات و صنایع وابسته، خدمات و محصولات خود را در نمایشگاه اصفهان ارائه می كنند. 
این نمایشگاه به مدت چهار روز ادامه دارد و علاقه مندان می توانند از ساعت 16 تا 22 از این نمایشگاه واقع در جوار 'پل شهرستان' در خیابان مشتاق اصفهان دیدن كنند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره گشایش نمایشگاه سنگ و محصولات وابسته در اصفهان

  • باقری

    باقری

    برای تبلیغ سنگ در این سایت چه کاری باید بکنیم؟\n

نظر شما درباره گشایش نمایشگاه سنگ و محصولات وابسته در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه