دستگیری متخلف شبکه تلگرام در کاشان

دستگیری متخلف شبکه تلگرام در کاشان

یک فرد متخلف در کاشان که اقدام به نشر اکاذیب مینمود دستگیر شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ كارآگاه مهدی پورغلامحسین اظهار كرد: در پی وصول شكایت یكی از شهروندان مبنی بر اینكه فرد یا افراد ناشناسی اقدام به انتشار اكاذیب برای وی در شبكه اجتماعی تلگرام كرده و باعث هتك حیثیت وی شده اند، موضوع در دستور كار پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات خاص و تخصصی در فضای مجازی، متهم را كه فردی 37 ساله بود شناسایی و در یك اقدام غافلگیرانه دستگیر كردند.
سرهنگ پورغلامحسین گفت: متهم 37 ساله هنگامی كه با مستندات پلیس مواجه شد، به بزه انتسابی اعتراف كرد و پس از انجام مراحل قانونی و تشكیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان كاشان به شهروندان توصیه كرد: شبكه های اجتماعی حریم امن و خصوصی شما نیستند، در فضای سایبر مزاحم دیگران نشوید و حریم خصوصی آنها را زیر پا نگذارید، با نقض ایمنی در دنیای مجازی دنیای واقعی شما به خطر می افتد و در دنیای مجازی ایمنی خود را حفظ كنید.
وی همچنین گفت: به مزاحمان اینترنتی پاسخ ندهید، به دوستان شبكه های اجتماعی اعتماد نكنید، كاربران مزاحم را مسدود كرده و موضوع را با پلیس فتا در میان بگذارید، به ایمیل های ناشناس پاسخ ندهید، با توجه به اینكه سرور شبكه های اجتماعی در خارج از كشور بوده و ماهیت بیشتر این شبكه ها انجام اقدام های جاسوسی و غیرقانونی می باشد، توصیه می شود از عضویت در شبكه های اجتماعی خودداری شود و از به اشتراك گذاشتن عكس ها، ویدئوها و اطلاعات شخصی در شبكه های اجتماعی امتناع نمایید.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره دستگیری متخلف شبکه تلگرام در کاشان

  • برای مطلب دستگیری متخلف شبکه تلگرام در کاشان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد دستگیری متخلف شبکه تلگرام در کاشان وارد نمائید

نظر شما درباره دستگیری متخلف شبکه تلگرام در کاشان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه