ورود هیات تجاری هنگ کنگ به اصفهان

ورود هیات تجاری هنگ کنگ به اصفهان

برای سومین بار گروه تجاری هنگ کنگ به اصفهان وارد شد

به گزارش ايرنا، در نشست عصر دوشنبه هيات تجاري هنگ كنگ با مديران اتاق بازرگاني اصفهان و جمعي از فعالان اقتصادي اين كلانشهر، عضو هيات نمايندگان اتاق اصفهان گفت: آسياي متحد مي تواند رفاه را در كل اين قاره بسط و گسترش بدهد و اين امر با احياي جاده ابريشم امكان پذير است.
امير كشاني افزود: كشور ما مي تواند در احياي اين جاده به آسياي شرق و هنگ كنگ كمك كند و با نزديكتر شدن كشورهايي كه از طريق جاده ابريشم بهم مرتبط مي شوند به همكاري و موفقيت هاي مشتركي دست يابد.
وي بيان كرد: هنگ كنگ به عنوان پايگاهي مجازي مي تواند پل ارتباطي ما با كشورهاي ديگر ازجمله كشور هاي اروپايي باشد.
كشاني اضافه كرد: اين منطقه از لحاظ قدرت اقتصادي، بانكداري و سرمايه گذاري در جهان شناخته شده است.
وي خاطر نشان كرد: پيش ازاين گروهي با نام تجاري گيفت از هنگ كنگ براي سرمايه گذاري روي سيب سميرم به اصفهان آمده اند.
كشاني افزود: هنگ كنگ با شناخت سرمايه هاي داخلي كشور و استان اصفهان و كسب اطلاعات از فرصت هاي تجاري ما مي تواند با سرمايه گذاري هاي هدفمند ارتباط ما را با جهان خارج تسهيل كند.
وي همچنين از برگزاري همايشي در تاريخ 17 مي سالجاري ميلادي در استان كوجي يانگ هنگ كنگ خبر داد و گفت: اتاق اصفهان يكي از اعضاي اين همايش است و اميدواريم به نتايج مفيدي در ارتباط با همكاري هاي مشترك دست يابيم.
اين هيات به رياست دنيل چنگ (Daniel M. Cheng ) از فدراسيون صنايع هنگ كنگ با زمنيه هاي فعاليت بازار جانبي كامپيوتر، قفل، ماشين هاي الكترونيكي بازي گلف، خدمات پزشكي، كفش، سس و ادويه، مواد غذايي و نوشيدني، بسته بندي جواهرات، مهندسي محيط زيست، تصفيه آب و فاضلاب، شيشه و آئينه، كانتينر و خدمات حمل و نقل بود.
فدراسيون صنايع هنگ كنگ با سه هزار عضو، بيش از 30 هزار كارخانه و چهار ميليون كارگر شاغل در اين كارخانه ها در دلتا رود مرواريد در جنوب چين قرار دارد و يك نهاد رسمي با مسئوليت تقويت بخش هاي صنعتي توليدي است.
منطقه هنگ كنگ يكي از دو منطقه تقسيماتي ويژه در جمهوري خلق چين است. منطقه ديگر ماكائو نام دارد. منطقه هنگ كنگ در شرق دلتاي رودخانه مرواريد قرار گرفته و از سوي شمال با استان گوآنگ‌دونگ و از سوي جنوب با درياي چين جنوبي هم‌مرز است. هنگ كنگ از چهار منطقه اصلي جزيره هنگ كنگ، جزيره لانتائو، كولون، سرزمين‌هاي جديد تشكيل شده است.
شهر هنگ كنگ كه در سدهٔ نوزدهم همچون يك بندر بازرگاني عمل مي ‌كرد امروزه به صورت يك مركز اصلي امور مالي در جهان درآمده است.
جادهٔ ابريشم يا راه ابريشم شبكه راه‌هاي بهم ‌پيوسته‌ با هدف بازرگاني در آسيا بود كه شرق و غرب و جنوب آسيا را به همديگر و به شمال آفريقا و اروپا پيوند مي‌داد.
اين مسير تا قرن پانزدهم ميلادي به ‌مدت 1700 سال، بزرگ ‌ترين شبكه بازرگاني دنيا بود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره ورود هیات تجاری هنگ کنگ به اصفهان

  • shahrvand

    shahrvand

    این رفت و آمدها نتیجه ای هم داره؟؟؟\nفقط هتل عباسی و هتل کوثر پول گیرشون میاد !

نظر شما درباره ورود هیات تجاری هنگ کنگ به اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه