دستگیری چند شرور در اصفهان

دستگیری چند شرور در اصفهان

این افراد شرور در اصفهان اقدام به زور گیری میکردند

رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: چهار فرد شرور که با اقدامات شرارت آمیز از جمله قدرت نمایی با سلاح سرد، اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت باعث سلب آسایش شهروندان در یکی از محله‌های شهر اصفهان شده بودند در عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شدند.
 
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، سرهنگ غلامرضا شهریاری اظهار کرد: در پی نزاع، درگیری و قدرت نمایی با سلاح سرد توسط تعدادی اراذل و اوباش در یکی از محله‌های شهر اصفهان در فروردین ماه، مراتب دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
 
شهریاری با اشاره به رعب و وحشت ایجاد شده برای شهروندان افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی، مخفیگاه‌های این افراد مورد شناسائی قرار گرفت و ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی طی چند مرحله عملیات ضربتی تعداد سه نفر از این اوباش را دستگیر و ده‌ها قبضه سلاح سرد از آنان کشف کردند.
 
وی افزود: در ادامه رسیدگی به پرونده مشخص شد یکی از اوباش متواری خود را در منزلی در حاشیه شهر مخفی کرده است که بلافاصله ماموران این پلیس ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.
 
این مقام انتظامی افزود: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره دستگیری چند شرور در اصفهان

  • برای مطلب دستگیری چند شرور در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد دستگیری چند شرور در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره دستگیری چند شرور در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه