شکست سپاهان در جام آسیا

شکست سپاهان در جام آسیا

در مقابل الاتحاد 2-0 باختیم

به گزارش خبرنگار ورزشي ايرنا، در اين ديدار كه در چارچوب رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا كه از ساعت 19 و 30 دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه سلطان قابوس عمان برگزار شد، الاتحاد موفق شد با شكست سپاهان 9 امتيازي شده و به عنوان تيم دوم اين گروه به دور بعد صعود كند.
ياران رسول نويد كيا كه در گروه A ليگ قهرمانان حاضر بوده و شانسي براي صعود از گروه خود نداشتند، در نيمه نخست نتيجه را به حريف واگذار كردند.
در اين ديدار لوسين سن مارتين در دقيقه 17 اولين گل اين ديدار را براي تيم الاتحاد عربستان به ثمر رساند.
در نيمه دوم نيز تلاش بازيكنان تيم سپاهان براي جبران گل خورده نتيجه اي در بر نداشت و تيم الاتحاد موفق شد در دقيقه 74 دومين گل خود را توسط احمد النصيري وارد دروازه شهاب گردان كند.
علي كريمي، رسول نويدكيا، محمدرضا خلعتبري، عبدالله كرمي، فوضيل موسايف، پادواني، وريا غفوري، سعيد قايدي فر، شهاب گردان، ميلاد سرلك و امين منوچهري درتركيب تيم سپاهان قرار داشتند.
تيم سپاهان با كسب 3 امتياز از 6 بازي در انتهاي جدول رده بندي گروه A قرار گرفت.
داور اين ديدار همچنين در اولين دقيقه اين ديدار به علي كريمي از سپاهان و در دقايق 28 و 54 به ترتيب به الريو عبدالرحيم و الشهافي از عربستان كارت زرد نشان داد. با اين حال علي كريمي در دقيقه 85 دومين كارت زرد خود را از داور اين ديدار دريافت كرد و از زمين بازي اخراج شد.
در ديگر ديدار همزمان تيم لوكوموتيو تاشكند با كسب تساوي صفر بر صفر برابر تيم النصر دبي متوقف شد ولي با 10 امتياز به عنوان تيم نخست گروه اول راهي دور بعد شد. تيم الاتحاد نيز با كسب پيروزي برابر سپاهان هم امتياز با النصر امارات شده بود، به دليل تفاضل گل بهتر به عنوان تيم دوم اين گروه دور بعد صعود كرد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره شکست سپاهان در جام آسیا

  • برای مطلب شکست سپاهان در جام آسیا نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد شکست سپاهان در جام آسیا وارد نمائید

نظر شما درباره شکست سپاهان در جام آسیا

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه