1000 میلیارد تومان بودجه برای طرحهای نیمه تمام اصفهان

1000 میلیارد تومان بودجه برای طرحهای نیمه تمام اصفهان

رییس صنعت و معدن استان اصفهان اعلام کرد

به گزارش ایرنا، اسرافیل احمدیه عصر روز سه شنبه در جلسه سرمایه گذاران شهرك صنعتی چادگان در فرمانداری این شهرستان افزود: برای راه انداری واحدهای تولیدی نیمه تمام استان كه 60 درصد به بالا پیشرفت فیزیكی دارند امسال این مبلغ پیش بینی شد.
وی گفت: سرمایه گذاران با مراجعه به بانك های عامل استان و ارائه طرح های توجیهی تولیدی می توانند از اعتبارات تخصیص داده شده استفاده كنند.
فرماندار چادگان نیز در این جلسه گفت: این شهرستان دارای دو شهر چادگان و رزوه و 63 روستا در بخش چناررود و بحش مركزی است كه اكثر مردم به شغل كشاورزی و دامداری مشغولند.
حبیب الله معتمدی گفت: زیرساخت های شهرك صنعتی چادگان شامل آب، برق و گاز آماده است تا سرمایه گذاران بتوانند برای راه اندازی واحدهای تولیدی اقدام كنند.
مدیرعامل شركت شهرك های استان نیز در این جلسه گفت: وسعت شهرك صنعتی چادگان 90 هكتار است كه تاكنون بیش از 45 سرمایه گذار زمین دریافت كرده اند تا در عرصه تولیدات صنعتی، خدماتی، فنی و صنایع غذایی سرمایه گذاری كنند.
محمد جوادبگی گفت: برای ارائه خدمات در این شهرك در سالجاری 150میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.
مدیرعامل شركت شهرك های استان تصریح كرد: از سرمایه گذارانی كه در شهرك چادگان زمین دریافت كردند انتظار داریم تا اقدام به سرمایه گذاری و راه اندازی واحدهای تولیدی كنند تا چرخه اقتصاد منطقه رونق یابد.
شهرستان چادگان در 120 كیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره 1000 میلیارد تومان بودجه برای طرحهای نیمه تمام اصفهان

  • برای مطلب 1000 میلیارد تومان بودجه برای طرحهای نیمه تمام اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد 1000 میلیارد تومان بودجه برای طرحهای نیمه تمام اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره 1000 میلیارد تومان بودجه برای طرحهای نیمه تمام اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه