با تمام قوا به دیدار استقلال خوزستان میرویم

با تمام قوا به دیدار استقلال خوزستان میرویم

اظهارات گل محمدی برای دیدار آخر ذوب آهن

به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و سیاه جامگان که با نتیجه 3 بر یک به سود این تیم پایان یافت، درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر استقلال خوزستان، گفت: با توجه به اینکه 5 روز بعد از این دیدار باید به امارات برویم و بازی سختی را برابر العین داشته باشیم، با تمام توان بازی خواهیم کرد البته نه به خاطر اینکه پرسپولیس قهرمان شود، بلکه برای اینکه خودمان بازی را ببریم.
وی افزود: البته در دیدار امروز احمد کامدار و هاشم بیگ زاده سه اخطاره شدند و در هفته پایانی نمی توانند برای ما بازی کنند.
سرمربی ذوب آهن درباره دیدار امروز تیمش نیز اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و بازی را خوب و سریع آغاز کردیم. در ادامه سرعت بازی کم شد و حریف توانست از موقعیت های بدست آمده و اشتباهات بازیکنان استفاده و به گل برسد.
گل محمدی ادامه داد: در نیمه دوم روند کیفیت تیم ذوب آهن بهتر شد و توانستیم از فرصت های گلزنی که به وجود آمد به خوبی استفاده کنیم، زیرا نیاز به گل داشتیم و به همین خاطر سرعت بازی را زیاد کردیم و نتیجه خوبی با توجه به فشردگی بازی ها به دست آمد.
وی تصریح کرد: هواداران و تماشاگران ذوب آهن به ما روحیه می دهند و هیچ مشکلی بین من و هواداران نیست؛ شاید تعدادی از شخص من خوششان نیاید که در این بین من زیاد صحبت نمی کنم و تمرکز خود را بر چهار دیدار آینده در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی قرار می دهم.
گل محمدی در مورد بازی تیمش برابر العین امارات گفت: چند بازی از این تیم را دیده ام؛ چند بازیکن ملی پوش و بازیکن خارجی میلیون دلاری دارد و در آن بازی حتما تمام تلاش خود را می کنیم و از اعتبار خود و ذوب آهن دفاع خواهیم کرد.
وی از مدیریت کارخانه ذوب آهن خواست تا از این تیم حمایت بیشتری کند تا سفید و سبز پوشان اصفهان بتوانندخود را در آسیا نشان داده و از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنند.
در پایان دیدار تیم های ذوب آهن و سیاه جامگان همچنین از 4 بازیکن دو تیم تست دوپینگ گرفته شد.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با این نتیجه با 46 امتیاز در رده ششم و سیاه جامگان مشهد نیز با 24 امتیاز در رده 15 جدول لیگ برتر باشگاههای کشور قرار گرفتند. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره با تمام قوا به دیدار استقلال خوزستان میرویم

  • برای مطلب با تمام قوا به دیدار استقلال خوزستان میرویم نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد با تمام قوا به دیدار استقلال خوزستان میرویم وارد نمائید

نظر شما درباره با تمام قوا به دیدار استقلال خوزستان میرویم

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه