پارک مجازی علمی و فناوری اصفهان رونمایی شد

پارک مجازی علمی و فناوری اصفهان رونمایی شد

وب سایت مجازی پارک علمی و فناوری اصفهان افتتاح شد

پارک علم و فناوری، سازمانی است که بوسیله متخصصان حرفه‌ای اداره می‌شود و هدف اصلی آن افزایش ثروت جامعه از طریق تشویق و ارتقاء فرهنگ نوآوری و افزایش توان رقابت در میان شرکت ها و مؤسساتی است که متکی بر علم و دانش در محیط پارک فعالیت می‌کنند.
به گزارش ایرنا، پارک علم و فناوری مجازی در فضای اینترنت طراحی شده است و امکان دسترسی کاربران و علاقه مندان به اطلاعات کامل مربوط به شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری اصفهان را فراهم می کند.
پارک علم و فناوری مجازی اصفهان، شب گذشته در مراسمی که به مناسبت بیستمین سال تاسیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و رونمایی از چند دستاورد علمی و پژوهشی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در کاخ موزه چهلستون برگزار شد، رونمایی شد.
معاون توسعه و فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در این مراسم در باره پارک علم و فناوری مجازی گفت: این طرح توسط یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک و بصورت وب سایت اینترنتی اجرا شده است.
محمدجواد امیدی افزود: ویژگی ها و اطلاعات مربوط به شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری بصورت سه بُعدی و پویانمایی(انیمیشن) درآمده است و کاربران می توانند با ورود به این وب سایت، چیدمان و محصولات شرکت ها را از نزدیک ببینند.
وی با بیان اینکه می توان اطلاعات مربوط به سایر شرکت های دانش بنیان از پارک های علم و فناوری دیگر را نیز در این سامانه قرار داد، تصریح کرد: تعدادی از پارک های علم و فناوری خارجی از این سامانه مجازی با هدف ارائه محصولات خود در بازار ایران استقبال کرده اند.
همچنین در این مراسم، قرارداد سه جانبه ای میان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان منعقد شد.
بر اساس این قرارداد، بخشی از زمین های دانشگاه صنعتی اصفهان برای تکمیل طرح جامع شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به این شهرک واگذار می شود.
همچنین پروفسور 'کانگ' دبیرکل انجمن جهانی شهرهای فناوری موسوم به «تکنوپولیس» (WTA) در این مراسم هدیه هایی به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولان استان اصفهان تقدیم کرد.
وزیر علوم روز پنجشنبه برای حضور در جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی و بازدید از چند طرح به شهر اصفهان سفر کرد.
این جشنواره از سوی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و وزارت علوم و همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تا 25 اردیبهشت برگزار می شود.
شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بعنوان نخستین و تنها شهرک تحقیقاتی کشور از20 سال گذشته فعالیت خود را با ایجاد نخستین پارک فناوری و مرکز رشد فناوری کشور آغاز کرد.
اکنون بیش از 400 شرکت دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره پارک مجازی علمی و فناوری اصفهان رونمایی شد

  • برای مطلب پارک مجازی علمی و فناوری اصفهان رونمایی شد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد پارک مجازی علمی و فناوری اصفهان رونمایی شد وارد نمائید

نظر شما درباره پارک مجازی علمی و فناوری اصفهان رونمایی شد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه