برخورد پراید با دیواره اتوبان شهید صیاد شیرازی اصفهان

برخورد پراید با دیواره اتوبان شهید صیاد شیرازی اصفهان

مصدومین با تاخیر اورژانس روبرو بودند

برپایه مشاهدات خبرنگار ایرنا حوالی ساعت 11 و 20 صبح دوشنبه این تصادف در اتوبان شهید صیاد شیرازی مقابل مجتمع اداری امیرکبیر به وقوع پیوست اما نیروهای اورژانس حدود 30 دقیقه پس از زمان وقوع حادثه در محل تصادف حاضر شدند.
در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید مشکی رنگ به شدت به دیوار بتنی کنار اتوبان برخورد کرد و سرنشینان آن دچار مصدومیت شدند.
با وجود تماس های مکرر مردم با نیروهای اورژانس و پلیس، این نیروها حدود 30 دقیقه پس از زمان وقوع حادثه به محل تصادف رسیدند.
در ابتدای وقوع حادثه یک دستگاه آمبولانس در سر صحنه حادثه حاضر شد اما عوامل اورژانس در آن حضور نداشتند و مصدوم حدود نیم ساعت بر روی زمین افتاده بود.
یک خودروی پلیس کلانتری نیز در ابتدای زمان وقوع حادثه در محل حاضر شد اما پس از چند دقیقه محل را ترک کرد.
البته شاید بتوان ترافیک سنگین و ازدحام رانندگان عبوری که به قصد تماشای صحنه تصادف از سرعت خود می کاستند و بر ترافیک محل می افزودند را یکی از دلایل این تاخیر دانست بطوریکه بسیاری از مردم برای دیدن صحنه تصادف به محل وقوع حادثه آمدند و باعث ایجاد ترافیک و راهبندان سنگین در اتوبان شدند.
غفور راستین رئیس فوریت‌های پزشکی استان اصفهان پارسال درباره مدت‌زمان اعزام اورژانس از لحظه تماس، گفت: در مواردی که خدمات اورژانس در شهرها است، نزدیک‌ترین مرکز به محل امدادخواهی اعزام می‌شود که در 80 درصد موارد زمان آن 8 دقیقه است و در مواردی که حوادث جاده‌ای است در 80 درصد حوادث مدت‌زمان رسیدن اورژانس به محل 15 دقیقه است.
نزدیک ترین مرکز اورژانس به محل تصادف امروز، بزرگمهر و پس از آن جی است.
اتوبان شهید صیاد شیرازی در شرق کلانشهر اصفهان است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برخورد پراید با دیواره اتوبان شهید صیاد شیرازی اصفهان

  • برای مطلب برخورد پراید با دیواره اتوبان شهید صیاد شیرازی اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برخورد پراید با دیواره اتوبان شهید صیاد شیرازی اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برخورد پراید با دیواره اتوبان شهید صیاد شیرازی اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه