لاله های زرد در بزرک کاشان

 لاله های زرد در بزرک کاشان

دشت لاله های زرد در کاشان

مدیر روابط عمومی شهرداری برزک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: رویش لاله های زرد همه ساله در اردیبهشت، همزمان با شکفتن گل های محمدی در گلستان ها و دامان کوهستان های سربه فلک و پهنه طبیعت شهر برزک کاشان، گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.
سید علی اکبر طاهری افزود: با ذوب برف ها در دامنه کوه های «ویشنگ» این شهر، هزاران لاله زرد از بطن خاک می رویند و بسان نوزادان طبیعت در دامن دایه، سرود عشق و زندگی آغاز می کنند.
وی گفت: این دشت که در ضلع جنوبی شهر برزک و در دل رشته های کوه های کرکس قرار دارد، منظره زیبا و بی بدیلی را در این بخش از سرزمین کشورمان بوجود آورده است.
طاهری خاطرنشان کرد: مشاهده این مناظر مصفا و خیال انگیز و همزمانی آن برداشت گل محمدی و برف بر روی کوهستان ها برای هر گردشگری خاطرات دل انگیری را ایجاد می کند و به همین سبب هرسال خیل عظیم گردشگران و دوستداران طبیعت از سراسر کشور به این منطقه سرازیر می شوند.
وی همچنین یادآور شد: این گل های زیبا با عمر کوتاه کمتر از 20 روز هر سال اواخر اردیبهشت با رویش در حدود 200 هکتار از دشت ها، دیدگان هر بیننده خوش ذوقی را در شگفتی خلقت آفرینش به وجد می آورد.
شهر برزک با بیش از 5 هزار نفر جمعیت در دامنه رشته های کوه کرکس در 45 کیلومتری جنوب غربی کاشان و در مسیر جاده ای قرار دارد که از یک طرف به آزاد راه اصفهان – تهران و از سمت دیگر به آزاد راه امیرکبیر (کاشان – قم) ختم می شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره لاله های زرد در بزرک کاشان

  • برای مطلب لاله های زرد در بزرک کاشان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد لاله های زرد در بزرک کاشان وارد نمائید

نظر شما درباره لاله های زرد در بزرک کاشان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه