حادثه آتش سوزی در اصفهان مهار شد

حادثه آتش سوزی در اصفهان مهار شد

حادثه آتش سوزی خیابان لاهور مهار شد

 ارتفاع شعله های آتش ناشی از این انفجار که حدود ساعت 50 دقیقه بامداد امروز بوقوع پیوست به 10 تا 15 متر می رسید. 
در پی این حادثه بلافاصله نیروهای سازمان آتش نشانی و اورژانس 115 اصفهان به همراه نیروهای اداره برق، گاز، آبفا، نیروی انتظامی، گشت تخلفات شهری شهرداری، عوامل شهرداری منطقه و نیروهای بسیج در محل حادثه حاضر شدند. 
به دلیل کاهش عبور و مرور خودروها و تردد کم عابران در نیمه های شب گذشته، خوشبختانه این انفجار خسارت جانی در بر نداشت. 
افزون بر انفجار اولیه ناشی از نشست گاز شهری، دو انفجار دیگر نیز در نزدیکی محل بوقوع پیوست. 
برای مهار آتش سوزی، حدود 50 نیروی آتش نشان به همراه مسئولان چند ایستگاه و مدیران سازمانی آتش نشانی اصفهان در محل حادثه حاضر شدند و با استفاده از شیوه کف دهی و فوم ریزی، آتش را مهار کردند. 
مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان نیز از زمان اعلام وقوع این حادثه و به منظور امدادرسانی به مجروحان احتمالی، سه خودروی امداد اورژانس 115 را در محل حادثه مستقر کرد اما خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشت. 
در جریان مهار آتش سوزی در این محل به دلیل اینکه احتمال سرایت گاز توسط لوله های فاضلاب به منازل مسکونی و احتمال گسترده شدن دامنه حریق ، 22 باب منزل مسکونی نزدیک محل حادثه تخلیه شدند و تمام منازل مسکونی محل بوسیله دستگاه گازسنج مورد ارزیابی ایمنی قرار گرفت. 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در مورد این حادثه به ایرنا گفت: در اینگونه حوادث، جلوگیری از نشت گاز و گسترده تر شدن وسعت آتش سوزی از اهمیت بالایی برخوردار است. 
آتشپاد بهزاد بزرگزاد افزود: در حادثه یاد شده، موفق شدیم با همکاری دیگر نیروهای امدادی در مدت پنج ساعت، ایمنی منطقه را تامین کنیم. 
وی افزود: ورود گاز شهری به شبکه فاضلاب بسیار خطرناک می باشد و ممکن است خسارات سنگینی را بوجود آورد که خوشبختانه، نیروهای آتش نشانی اصفهان توانستند با درایت و مدیریت صحیح، آتش سوزی ناشی از انفجار گاز در خیابان لاهور اصفهان را بدون تلفات جانی مهار کنند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره حادثه آتش سوزی در اصفهان مهار شد

  • برای مطلب حادثه آتش سوزی در اصفهان مهار شد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد حادثه آتش سوزی در اصفهان مهار شد وارد نمائید

نظر شما درباره حادثه آتش سوزی در اصفهان مهار شد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه