مانور ارتش در کویر مرنجاب

مانور ارتش در کویر مرنجاب

رزمایش بیت المقدس 28 با غرش موشک های ارتش در کویر مرنجاب شروع شد

به گزارش ایرنا، در آستانه فرا رسیدن سوم خرداد سالروز غرورآفرین آزاد سازی خرمشهر، اقتدار و توانمندی یگان های نیروی زمینی ارتش در رزمایش بیت المقدس 28 از امروز به مدت دو روز در کویر مرنجاب آران و بیدگل و منطقه عمومی نصرآباد اصفهان به نمایش گذاشته می شود.
در برگزاری رزمایش بیت المقدس 28 ارتش جمهوری اسلامی، آخرین تاکتیک های دفاعی و موشکی با جدیدترین سلاح ها و به صورت کاملا واقعی در این رزمایش تمرین خواهد شد.
مرحله اول این رزمایش با پرتاب موشک های نازعات و راکت فجر 5 که با دستان پرتوان مهندسان توانمند صنعت دفاعی و نیروی زمینی ارتش ارتقا یافته است، آغاز شد.
ارتقای آمادگی رزمی یگان های نیروی زمینی ارتش و آزمایش تجهیزات و سلاح هایی که تاکنون در این نیرو رونمایی شده است، از اهداف برگزاری این رزمایش است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: رزمایش بیت المقدس 28 پیام صلح و دوستی برای کشورهای منطقه به همراه دارد. 
امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان در منطقه رزمایش بیت المقدس 28 در گفت و گو با خبرنگاران افزود: استکبار و دشمنان که خیال خام دارند، بدانند که نیروی زمینی ارتش در آمادگی کامل قرار دارد و قدرت خود را در این رزمایش به استکبار نشان خواهد داد. 
وی گفت: پیام برگزاری رزمایش ارتش به ملت ایران نیز این است که نزاجا از قابلیت های زیادی برای دفاع از کشور برخوردار است. 
پوردستان تصریح کرد: اهداف برگزاری رزمایش، ارتقای قابیلت دفاعی و تمرین تکنیک ها در جنگ ناهمگون است که بازیگران اصلی آن نیروهای تکفیری و تروریستی هستند.سلاح های بهینه شده ارتش در رزمایش بیت المقدس 28 آزمایش می شود 
به گزارش ایرنا، سلاح های بهینه شده شامل راکت نازعات و والفجر، راکت انداز 22 و توپخانه دور زن 45 با افزایش دقت و سرعت، امروز در رزمایش بیت المقدس 28 آزمایش می شود. 
ارتقا و تکمیل آموزش های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی (نزاجا) که در طول سال سپری شده است، مرحله تکمیلی و میدانی آن در این رزمایش انجام می شود. 
رزمایش نیروی زمینی ارتش در منطقه مرنجاب شامل رزمایش موشکی و راکت از جمله راکت نازعات و والفجر، راکت انداز 22 و توپخانه دور زن 45 بهینه شده، با افزایش دقت و سرعت، هدف ها را مورد اصابت قرار می دهد. 
مرحله دوم نیز شامل عملیات ویژه توسط تیپ 65 نوهد (کلاه سبزها) با انجام حرکت های سرعتی در مقابل دشمن فرضی، شامل حرکت های دستگیری و تععقیب و گریز و عملیات ویژه توسط دلاورمردان نوهد انجام می شود. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره مانور ارتش در کویر مرنجاب

  • برای مطلب مانور ارتش در کویر مرنجاب نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد مانور ارتش در کویر مرنجاب وارد نمائید

نظر شما درباره مانور ارتش در کویر مرنجاب

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه