دستگیری اعضا سرقت مسلحانه در اصفهان

دستگیری اعضا سرقت مسلحانه در اصفهان

دو نفر از این باند کشته شدند

به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا آقاخانی روز شنبه در جمع خبرنگاران در اصفهان افزود: این باند هفت نفره از حدود 10 سال پیش تاکنون، هشت فقره سرقت مسلحانه انجام داده بودند.
وی اظهار کرد: در دو عملیاتی که ساعت پنج بامداد امروز شنبه در دو شهرستان سمیرم اصفهان و فارسان چهارمحال و بختیاری توسط نیروهای یگان ویژه و گردان نوپو انجام شد، در سمیرم و در یک درگیری مسلحانه، دو نفر از اعضای این باند به هلاکت رسیدند و دو نفر دستگیر شدند.
آقاخانی ادامه داد: در فارسان نیز سه نفر از اعضای این باند در جریان یک درگیری مسلحانه، دستگیر شدند.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: انهدام این باند سرقت مسلحانه در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اولویت برخورد با اراذل و اوباش و در ادامه درگیری هایی که در هفته های اخیر در زینبیه اصفهان و جوی آباد خمینی شهر صورت گرفت، انجام شد.
وی با اشاره به عملیات کارآگاهان ویژه پلیس برای شناسایی دقیق این باند و اشراف اطلاعاتی از محل اختفای آنها افزود: آخرین جُرم این باند، درگیری در زینبیه اصفهان در بیست و هفتم فروردین امسال بود که منجر به کشته شدن یک نفر شد.
وی میانگین سنی اعضای این باند را 27 تا 30 سال خواند و افزود: از این باند، چهار قبضه سلاح کلاشینکف، کلت کمری و 'وینچستر' با گلوله و تعدادی غداره کشف و ضبط شد.
آقاخانی با بیان اینکه این باند دارای پرونده سیاهی با انواع جرائم است، تصریح کرد: دو نفر از اعضای این باند که به هلاکت رسیدند دارای سوابق سرقت به عنف، تجاوز به عنف و سرقت مسلحانه به عنف بودند.
وی خاطرنشان کرد: در عملیات بامداد امروز هیچ آسیبی به ماموران و تجهیزات نیروی انتظامی نرسید.
 
*** قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با اراذل و اوباش***
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: حرکت بسیار خوبی با تاکید بر قاطعیت در برخورد با اراذل و اوباش در دستگاه قضایی و دادگستری اصفهان آغاز شده است.
سردار آقاخانی با اشاره به حکم اعدامی که برای اراذل و اوباش در اصفهان صادر شده است، افزود: کمیسیون ویژه جرائم خاص برای رسیدگی به جرائم اراذل و اوباش در دادگستری اصفهان تشکیل شده است.
وی شروع خرداد را روز سیاه اراذل و اوباش خواند و اظهار کرد: در طرح ارتقای امنیت اجتماعی، اولویت نخست، مبارزه با اراذل و اوباش است.
وی اولویت های بعدی طرح ارتقای امنیت اجتماعی را مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و مزاحمان نوامیس، حجاب و عفاف، کنترل تالارها، باغ تالارها، قهوه خانه ها و واحدهای صنفی متخلف، برخورد با سگ گردانی و خودروهای با شیشه دودی اعلام و تصریح کرد: در این زمینه 22 ایستگاه ارتقای امنیت اخلاقی و حجاب و عفاف در اصفهان و چند شهرستان دائر شده است.
آقاخانی در پاسخ به سوال خبرنگاران تاکید کرد: ما در زمینه طرح ارتقای امنیت اخلاقی و حجاب و عفاف، گشت نامحسوس نداریم و همه محسوس هستند.
وی همچنین در باره شیشه دودی خودروها توضیح داد: شیشه های خودروها فقط تا 20 درصد می تواند دودی باشد درغیر این صورت، جُرم است.
شهرستان سمیرم در جنوب استان اصفهان و فارسان در جنوب غربی استان چهار محال و بختیاری است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره دستگیری اعضا سرقت مسلحانه در اصفهان

  • برای مطلب دستگیری اعضا سرقت مسلحانه در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد دستگیری اعضا سرقت مسلحانه در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره دستگیری اعضا سرقت مسلحانه در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه