تیم ذوب آهن در خانه باخت

تیم ذوب آهن در خانه باخت

آخرین امید باشگاهی آسیا نیز حذف شد

در آخرین دیدار دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، چهارشنبه شب تیم ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان العین امارات بود و 2 بر صفر شکست خورد.
با توجه به تساوی یک بر یک دو تیم در بازی رفت، العین امارات در مجموع سه بر یک پپروز شد و به جمع هشت تیم پایانی صعود کرد تا آخرین نماینده ایران هم با ناکامی به کار خود پایان دهد.
در دقیقه دوازدهم، «عمرعبدالرحمن» ستاره فوتبال امارات با پاس تماشایی خود، «لی میونگ جو» را صاحب توپ کرد تا این بازیکن اهل کره جنوبی دروازه ذوب آهن را باز کند.
در ادامه نیمه نخست نیز بازیکنان العین عملکرد بهتری داشته و اجازه خودنمایی به ذوب آهن را ندادند و یک بر صفر پیروز به رختکن رفتند.
«احسان پهلوان» و «هاشم بیک زاده» بازیکنان ذوب آهن در نیمه نخست به دلیل مصدومیت، تعویض شدند.
در شروع نیمه دوم، بازیکنان ذوب آهن که حمایت 10 هزار تماشاگر را کنار خود داشتند با حرکات از جناحین و ارسال های بلند درپی رسیدن به گل تساوی بودند.
در دقیقه 61 و در حالیکه بازیکنان ذوب آهن حملات را انجام می دادند، العینی ها در ضد حمله ای سریع توپ را به «آسپریلا» رساندند که این مهاجم خوش تکنیک به راحتی گل دوم نماینده امارات را به ثمر رساند.
بازیکنان ذوب آهن در دقایق 65 و 68 دو بخت طلایی گلزنی داشتند که با بی دقتی «محمدعباسی» و «کاوه رضایی» از دست رفت.
در نهایت سوت داور به نشان شکست 2 بر صفر «شاگردان یحیی گل محمدی» به صدا درآمد و پرونده باشگاه های کشورمان در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بسته شد.
شب گذشته نیز تراکتورسازی تبریز با وجود برتری سه بر یک مقابل النصر امارات از گردونه مسابقات کنار رفت، چراکه تیم تحت هدایت «امیر قلعه نویی» در بازی رفت چهار بر یک شکست خورده بود.
پیش از این، سپاهان اصفهان با عملکردی ضعیف در مرحله گروهی و کسب تنها سه امتیاز از 6 بازی حذف شده بود.نفت تهران نیز با قبول شکست خانگی برابر الجیش قطر در پلی آف، حتی از رسیدن به مرحله گروهی بازمانده بود.
با این اوصاف چهار نماینده فصل جاری فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا بدون توفیق به کار خود پایان دادند. فوتبال باشگاهی ایران در چندین سال اخیر هیچگاه به موفقیتی در آسیا نرسیده است. 
براین اساس، تیم های شاندونگ لیوننگ و شانگهای چین، النصر و العین امارات، اف سی سئول و چونبوک موتورز کره جنوبی، لوکوموتیو ازبکستان و الجیش قطر به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تیم ذوب آهن در خانه باخت

  • برای مطلب تیم ذوب آهن در خانه باخت نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تیم ذوب آهن در خانه باخت وارد نمائید

نظر شما درباره تیم ذوب آهن در خانه باخت

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه