فوتبال حبابی در اصفهان

فوتبال حبابی در اصفهان

اخباری از فوتبال حبابی در اصفهان

مسئول کمیته فوتبال حبابی استان اصفهان روز دوشنبه به ایرنا گفت: این رشته به طور حتم در اصفهان رواج پیدا می کند، زیرا تعداد علاقه مندان و همچنین جذابیت این رشته زیاد است.
احمدرضا رهایی اضافه کرد: این کمیته قصد دارد این رشته را در سالن برای بانوان نیز راه اندازی کند.
وی تصریح کرد: در این بازی گل زدن بسیار سخت است چرا که دست های بازیکن قفل می شود و حفظ تعادل برای ایستادن و دویدن سخت می شود.
رهایی خاطرنشان کرد: عدم تعادل و زمین خوردن های متعدد و البته بدون آسیب دیدگی سبب می شود که این رشته سرگرمی و تفریح بیشتری برای بازیکنان و تماشاگران داشته باشد.
مسئول کمیته فوتبال حبابی استان اصفهان گفت: البته در این فوتبال آسیب دیدگی بسیار کمتر از فوتبال معمولی است چون در صورت زمین خوردن حباب محافظ بازیکن است.
فوتبال حبابی زاییده افکار دو نروژی به نام های هنریک الوستاد' و 'یوهان گولدن' است؛ آنان به فوتبال به چشم یک سرگرمی نگاه می کردند که در آن بازیکنان شبیه به یک توپ پلاستیکی روکش دار بازی کنند.
با برگزاری اولین مسابقه فوتبال حبابی در سال 2011، تلویزیون نروژ آن را به صورت سراسری پوشش داد و پس از آن با انتشار تصاویر این مسابقه در اینترنت، اشتیاق بازی کردن در این فوتبال مسخره سراسر اروپا را فراگرفت.
در این چند سال گذشته مسابقات فوتبال حبابی در همه جا از ایتالیا گرفته تا لتونی برگزار می شود و هم اکنون اکثر فروشگاه های اروپا و حتی فروشگاه های آنلاین تجهیزات این بازی را به مشتاقان فوتبال حبابی اجاره می دهند و یا به فروش می رسانند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره فوتبال حبابی در اصفهان

  • برای مطلب فوتبال حبابی در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد فوتبال حبابی در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره فوتبال حبابی در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه