پروژه های نیمه تمام اصفهان در اولویت

پروژه های نیمه تمام اصفهان در اولویت

شهردار کلان شهر اصفهان اعلام کرد

مهدی جمالی نژاد روز سه شنبه در آیین افتتاح چهار پروژه در منطقه 12 این شهر افزود: با همت مضاعف و حرکت جهادی کارکنان شهرداری، پروژه‌های مختلفی در ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و مردم اصفهان، ماه رمضان متفاوتی را مشاهده خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی شهر برای افتتاح رسمی در صف قرار دارد، گفت: سعی می‌کنیم طرح‌هایی را کلنگ زنی کنیم که نیمه‌تمام رها ‌نشوند. 
وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته، سه بار برای افتتاح پروژه به منطقه 12 آمده‌ام، افزود: باید در کنار اَبَر پروژه‌هایی مانند پروژه میدان استقلال، پروژه‌های محله‌ محور مناسبی را نیز اجرا کنیم تا محلات کمتر برخوردار نیز از این پروژه‌ها بهره‌مند شوند. 
جمالی نژاد با بیان اینکه ورزشگاه بزرگ محله امیرالمومنین(ع) تا پایان سال تکمیل می‌شود، گفت: با توجه به نیاز شهروندان، احداث فرهنگسرای شهرک قدس، فاز دوم بوستان مادر، خیابان اندیشه و ساماندهی بوستان‌های مختلف دیگر نیز انجام شده است.
وی افزود: شهرداری اصفهان با توجه شرایط اقتصادی علاوه بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، پروژه های ارزشمندی را نیز آغاز کرده است.
جمالی‌نژاد با تاکید براینکه تا پایان سال سه افتتاح رسمی طرحهای دیگر نیز در منطقه 12 انجام می‌شود، افزود: میدان استقلال تا آذر سالجاری به بهره‌برداری می رسد. 
شهردار اصفهان با بیان اینکه در اجرای پروژه های محلات محروم از جوانان منطقه برای همکاری دعوت می کنیم، افزود: شهرداری در اجرای پروژه ها به اشتغالزایی نیز توجه دارد. 
وی تاکید کرد: فضای اجرای پروژه ها در اصفهان با توجه به رکود اقتصادی جاری نسبت به سایر کلانشهرها پویاتر است. 
شهردار اصفهان گفت: در سالجاری نهضت آسفالت در محلات محروم اجرا شده است.
وی اظهار کرد: عدم همکاری دستگاه‌های خدماتی، بزرگترین چالش برای اجرای نهضت آسفالت در اصفهان است. 
جمالی نژاد با بیان اینکه باید خدمات و امکانات را بصورت متوازن در شهر توزیع کنیم، افزود: محلاتی که سرانه‌های پایینی دارند در اولویت اجرای طرح ها هستند. 
شهردار اصفهان گفت: دوچرخه‌سواری در روز های سه‌شنبه‌ حرکت نمایشی نیست.
وی گفت: امیدواریم در ماه مبارک رمضان نیز پویش 'سه‌شنبه‌های بدون خودرو' نیز با جدیت بیشتری دنبال شود. 
جمالی نژاد اظهارکرد: این طرح تنها ویژه شهردار و معاونان شهردار نیست بلکه برای موفقیت آن تمام شهروندان باید به مرور به آن بپیوندند. 
در نخستین برنامه از سری برنامه‌های «هر هفته چند افتتاح» در سال 95، چهار پروژه عمرانی در منطقه 12 به بهره‌برداری رسید. 
فرهنگسرای شهرک قدس با زیربنای 550 مترمربع به همراه یک زمین ورزشی روباز با هزینه‌ بالغ بر 500 میلیون تومان، فاز دوم بوستان مادر به مساحت 11 هزار مترمربع در خیابان کاوه با هزینه‌ بالغ بر پنج میلیارد و 400 میلیون تومان از پل شریعتی تا سه راه ملک شهر، خیابان اندیشه به طول 310 متر به همراه فضای سبزی کنار آن با هزینه بالغ بر 710 میلیون تومان و ساماندهی سه بوستان محلی با هزینه‌ بالغ بر 400 میلیون تومان، چهار پروژه عمرانی منطقه 12 است که با حضور مدیران شهری افتتاح شد. 
در این مراسم همچنین کلنگ احداث ورزشگاه ناصرخسرو در محله امیرالمومنین (ع) به زمین زده شد. 
برنامه «هر هفته چند افتتاح» از مهر سال گذشته با ابتکار شهردار اصفهان و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر آغاز شده است.
این هفته چهار پروژه عمرانی با حضور شهردار اصفهان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و اهالی منطقه 12 به بهره‌برداری رسید. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره پروژه های نیمه تمام اصفهان در اولویت

  • برای مطلب پروژه های نیمه تمام اصفهان در اولویت نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد پروژه های نیمه تمام اصفهان در اولویت وارد نمائید

نظر شما درباره پروژه های نیمه تمام اصفهان در اولویت

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه