کشتی گیران غیور ایرانی در فینال کشتی جهانی

کشتی گیران غیور ایرانی در فینال کشتی جهانی

با شکست آمریکا صورت گرفت

در نیمه نهایی جام جهانی کشتی آزاد جهان که امشب در سالن فوروم لُس آنجلس آمریکا برگزار شد تیم ملی ایران موفق شد تیم میزبان را شکست دهد تا در فینال به مصاف تیم ملی روسیه برود.
 
ملی پوشان ایران که با دو پیروزی مقابل تیم‌های ملی آذربایجان و هند در آخرین دیدار مرحله گروهی برابر آمریکا قرار گرفته بودند موفق شدند با چهار پیروزی حسن رحیمی، مسعود اسماعیل پور، حسن یزدانی و پرویز هادی و با احتساب امتیاز عالی این تیم را در حضور تماشاگرانش شکست دهند و به فینال جام جهانی راه پیدا کنند.
 
شاگردان رسول خادم در دو مسابقه اول برابر آمریکا به ترتیب با پیروزی‌های 7 بر 2 حسن رحیمی در وزن 59 کلیوگرم برابر دانیل دنیس و مسعود اسماعیل‌پور با نتیجه 8 بر 2 مقابل تونی راموس در وزن 61 کیلوگرم حریف‌شان را شکست دادند و 2 بر صفر در امتیاز تیمی پیش افتادند اما پس از آن سید احمد محمدی در وزن 65 کیلوگرم و مصطفی حسین‌خانی در وزن 70 کیلوگرم به ترتیب مقابل فرانیک مولینارو(4 بر 3) و جیمز گرین(5 بر 2) بازنده شدند تا در چهار کشتی ابتدایی امتیازات مساوی باشد.
 
اما برد درخشان که در پایان نبرد کشتی‌گیران منجر به صعود ایران شد را حسین یزدانی در وزن 74 کیلوگرم مقابل الکس درینگر رقم زد که توانست با نتیجه 10 بر صفر و کسب امتیاز عالی برای ایران سومین پیروزی را به ارمغان بیاورد.
 
پس از آن، همانطور که پیش‌بینی می‌شد ایران دو بازی سخت داشت که در آنها علیرضا کریمی در وزن 86 کیلوگرم برابر جی‌دن کاکس(6 بر 2) و عباس طحان در وزن 97 کیلوگرم مقابل کایل اسنایدر(8 بر یک) شکست خوردند و موجب پیش افتادن 4 بر 3 آمریکا در امتیاز تیمی شدند.
 
در آخرین دیدار که در وزن 125 کیلوگرم انجام شد، پرویز هادی مقابل جک وارنر قهرمان المپیک 2012 قرار گرفت و انتظار می‌رفت کار سختی داشته باشد اما او با غیرت و قدرت بالایی که از خود نشان داد این کشتی نامدار جهان را با نتیجه 3 بر یک مغلوب کرد و چهارمین پیروزی ایران را رقم زد.
 
با پیروزی هادی در دیدار آخر، ایران و آمریکا در امتیاز تیمی 4 برابر شدند اما باتوجه به پیروزی 10 بر صفر یزدانی که امتیاز عالی محسوب می‌شود تیم ملی کشورمان جواز حضور در فینال جام جهانی کشتی آزاد را به دست آورد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره کشتی گیران غیور ایرانی در فینال کشتی جهانی

  • برای مطلب کشتی گیران غیور ایرانی در فینال کشتی جهانی نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد کشتی گیران غیور ایرانی در فینال کشتی جهانی وارد نمائید

نظر شما درباره کشتی گیران غیور ایرانی در فینال کشتی جهانی

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه