استعفای رئیس دانشگاه آزاد خوراسگان

استعفای رئیس دانشگاه آزاد خوراسگان

پس از 29 سال مدیریت

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی روز شنبه اعلام کرد: فروغی ابری با مرتبه استاد تمام، 29 سال ریاست واحد اصفهان(خوراسگان) را بر عهده داشت. 
در پی استعفای فروغی ابری، مسئولیت امور اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان به پیام نجفی معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه محول شد.
این انتساب در حکمی از سوی حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور صورت گرفت.
در متن این حکم آمده است: 'جناب آقای دکتر پیام نجفی معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، با توجه به استعفای دکتر احمدعلی فروغی ابری، بدینوسیله مسئولیت امور اجرایی آن واحد به جنابعالی محول می شود. ضرورت دارد در مراسم شایسته ای با هماهنگی سازمان مرکزی از خدمات ارزنده ایشان تجلیل به عمل آید'.
احمد علی فروغی ابری دارای مدرک دکترای برنامه ریزی آموزشی از دانشگاه ایالتی کانزاس آمریکاست.
راه اندازی 75 رشته تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد و دکترا و مدیر مسئولی دو مجله معتبر علمی و پژوهشی با عنوان' دانش و پژوهش در واحد خوراسگان و دانش و پژوهش در علوم تربیتی' و 'دانش و پژوهش در روانشناسی' از جمله اقدامات اجرایی و علمی اوست.
از فعالیت های اجرایی و علمی پیام نجفی نیز می توان به مدیر مسئولی مجله بین المللی 'بازیافت مواد عالی در کشاورزی' و مجله 'زمین شناسی، محیط زیست و علوم بهداشتی'، دبیر اجرایی همایش ملی مدیریت جهادی از تئوری تا عمل و همایش ملی کشت سلول و بافت گیاهی و مدیریت و اجرای 15 طرح پژوهشی اشاره کرد.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) حدود 20 هزار دانشجو، 400 عضو هیات علمی تمام وقت و 14 مرکز تحقیقاتی دارد و یکی از دانشگاه های جامع آزاد کشور بشمار می آید.
حدود یکصد هزار دانشجو در 27 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در استان اصفهان تحصیل می کنند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره استعفای رئیس دانشگاه آزاد خوراسگان

  • برای مطلب استعفای رئیس دانشگاه آزاد خوراسگان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد استعفای رئیس دانشگاه آزاد خوراسگان وارد نمائید

نظر شما درباره استعفای رئیس دانشگاه آزاد خوراسگان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه