گرانی تلفن ثابت

گرانی تلفن ثابت

وزیر ارتباطات خبر داد

محمود واعظی در حاشیه دیدار با فعالان بخش خصوصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات که شنبه شب در محل سالن شهید قندی این وزارتخانه برگزار شد، در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا افزود: افزایش قیمتی که در تعرفه تلفن ثابت اعمال خواهد شد در مقایسه با تلفن همراه که تعرفه هر دقیقه مکالمه آن اکنون 14 تا 18 برابر هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت است ، خیلی زیاد نیست.
وی به تعرفه هر پالس 30 ریال در طرح همکد سازی استانی اشاره کرد و گفت: از اول تیر ماه این تعرفه نیز 45 ریال می شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: گمان می رفت با تعرفه 30 ریالی برای هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت، مردم بیشتر به استفاده از تلفن ثابت روی آورند، اما چنین اتفاقی نیفتاد و تلفن ثابت با ضرر مواجه شد.
واعظی گفت، افزایش قیمت ها از ابتدای ماه آینده (تیرماه ) اجرا می شود.
جلسه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هفته گذشته برای تصمیم گیری درباره تعرفه تلفن ثابت و اینترنت برگزار شده بود.
وی در ادامه درباره کشیده شدن فیبر نوری به درب منازل با بیان اینکه هیچ زمان قول نداده بودم از ابتدای امسال فیبر نوری به درب منازل برود، گفت: این کار به سرمایه گذاری بسیار عظیمی نیاز دارد تا بتوان آن را اجرا کرد.
واعظی سرمایه گذاری مورد نیاز را حدود 70 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: دولت قرار نیست در این پروژه سرمایه گذاری کند و این امر به بخش خصوصی واگذار شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اکنون و با حمایت از یک شرکت داخلی که پروانه اختصاصی برای واگذاری و بردن فیبر نوری به منازل دارد، تلاش می شود با مذاکره با شرکت های خارجی و داخلی سرمایه لازم فراهم شود .
وی ابرازامیدواری کرد در نیمه دوم امسال این کار با سرعت بیشتری شروع شود.
هزینه هر دقیقه مکالمه از تلفن همراه دایمی اول به تلفن ثابت 570 ریال و از تلفن همراه دایمی اول به دایمی اول نیز 570 ریال است.
هزینه هر دقیقه مکالمه از تلفن همراه دایمی اول به اپراتور دوم ( ایرانسل) و اپراتور سوم( رایتل) 625 ریال است. 
هزینه هر دقیقه مکالمه با اپراتور دوم 499 ریال است. 
هزینه هر دقیقه مکالمه با اپراتور سوم نیز 499 ریال است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره گرانی تلفن ثابت

  • برای مطلب گرانی تلفن ثابت نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد گرانی تلفن ثابت وارد نمائید

نظر شما درباره گرانی تلفن ثابت

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه