انگشت نگاري از بازيكنان ذوب آهن

انگشت نگاري از بازيكنان ذوب آهن

از بازيكنان ذوب آهن در كره جنوبي انگشت نگاري شد

کاروان تیم فوتبال ذوب‌آهن برای رویارویی با سوان سامسونگ بلووینگز کره‌جنوبی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ساعت 22:40 جمعه شب از تهران عازم دبی شد و پس از توقف 3 ساعته، ساعت3:30 بامداد دیروز راهی سئول شد.

در فرودگاه شهر سئول در اقدامی عجیب از بازیکنان و همراهان ذوب‌آهن انگشت‌نگاری به‌عمل آمد که باعث اعتراض عسگری یکی از مقامات باشگاه ذوب آهن و اصغر فروتن سرپرست ذوب‌آهن شد. این اقدام کره‌ای‌ها، سبب شد مسئولان این تیم به یکی از کارمندان سفارت ایران در سئول که برای خوشامدگویی کاروان ایران به فرودگاه آمده بود، اعتراض کنند.

سید جلال یحیی‌زاده عضو کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی درباره اقدام کره‌جنوبی مبنی بر انگشت‌نگاری از اعضا و همراهان تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران در فرودگاه سئول  گفت: از دستگاه دیپلماسی کشورمان درخواست داریم که در این‌باره اقدام متقابل انجام دهد و در بازی برگشت تیم کره‌ای مقابل نماینده ایران، از بازیکنان این تیم انگشت‌نگاری به عمل آید.

وی با انتقاد از این اقدام کره‌جنوبی، گفت: روابط دوستانه‌ دو ملت ایران و کره‌جنوبی در ورزش نیز باید ادامه داشته باشد و اقدامات نادرست سیاسی نباید در امور ورزشی اعمال شود؛ البته واکنش ایران به کره جنبه اعتراضی خواهد داشت، چرا که پیش از این دولت ایران در گذشته چنین اقدامی در مواجه با کره‌جنوبی نداشته است.

دیدار سوان سامسونگ بلووینگز و ذوب‌آهن چهارشنبه ساعت 15 به وقت ایران در سوان کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره انگشت نگاري از بازيكنان ذوب آهن

  • برای مطلب انگشت نگاري از بازيكنان ذوب آهن نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد انگشت نگاري از بازيكنان ذوب آهن وارد نمائید

نظر شما درباره انگشت نگاري از بازيكنان ذوب آهن

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه