تساوی ارزشمند تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در کره

تساوی ارزشمند تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در کره

تیم ذوب آهن اصفهان در یک بازی سخت در کره حریف قدر خود را متوقف کرد

تيم هاي سوون سامسونگ كره جنوبي و ذوب آهن ايران در چارچوب مرحله يك چهارم نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف هم رفتند.
نيمه نخست اين ديدار با وجود تلاش فراوان دو تيم و فرصت هاي كه 'ايگو كاسترو' از ذوب آهن و 'اولويرا' از سامسونگ داشتند با تساوي بدون گل به پايان رسيد.
در آغاز نيمه دوم ميزبان حملات خود را براي رسيدن به برتري افزايش داد، اما نماينده فوتبال ايران با دفاع مستحكم خود و استفاده از ضد حملات به دنبال گلزني بود.
در دقيقه 58 اين ديدار 'ماچادو' هافبك برزيلي ذوب آهن با حركتي انفرادي چند مدافع سامسونگ را از پيش روي برداشت و توپ را به 'محمد قاضي' رساند تا اين مهاجم دروازه خالي ميزبان را باز كند.
برتري ذوب آهن چندان دوام نداشت و در دقيقه 66 ارسال بازيكنان سوون سامسونگ از جناح راست با ضربه زيبا و دقيق 'پارك هيون بوم' به گل تساوي تبديل شد.
پس از اين گل بازهم نماينده كره جنوبي توپ و ميدان را در اختيار گرفت و به دنبال رسيدن به گل برتري بود كه بي دقتي مهاجمان اين تيم به همراه عكس العمل هاي مناسب شهاب گردان اجازه بازشدن دروازه نماينده فوتبال ايران را نداد.
در دقايق پاياني اين ديدار گلي به دست نيامد تا اين ديدار با تساوي يك بر يك به پايان برسد و ذوب آهن به صعود اميدوارتر شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تساوی ارزشمند تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در کره

  • برای مطلب تساوی ارزشمند تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در کره نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تساوی ارزشمند تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در کره وارد نمائید

نظر شما درباره تساوی ارزشمند تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در کره

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه