کنفدراسیون آسیا خواهان ارسال دفاعیات تیم سپاهان اصفهان شد

کنفدراسیون آسیا خواهان ارسال دفاعیات تیم سپاهان اصفهان شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای از باشگاه سپاهان خواست مستندات و دفاعیات خود را درباره استفاده از رحمان احمدی را اعلام کند

سایت باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان ؛روز چهارشنبه اعلام کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای از باشگاه سپاهان خواست مستندات و دفاعیات خود را درباره استفاده از رحمان احمدی دروازه بان این تیم در دیدار با تیم السد قطر ارائه کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه سپاهان خواسته است مستندات خود را تا فردا (پنجشنبه ) به این کنفدراسیون ارسال کند تا با استناد به این مستندات ؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا نظر نهایی خود را در مورد نتیجه دیدار سپاهان مقابل السد اعلام کند.

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان چهارشنبه شب هفته گذشته در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا مقابل تیم السد قطر با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید اما در ترکیب خود از رحمان احمدی که در مرحله قبلی این مسابقات ؛ دو اخطاره شده بود؛استفاده کرد.

رحمان احمدی دروازه بان فصل جاری تیم فوتبال سپاهان اصفهان در فصل گذشته برای تیم پرسپولیس بازی کرده بود.

براساس گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا؛ این دروازه بان در فصل 2011 لیگ قهرمانان آسیا که دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی آن چهارشنبه شب به اتمام رسید؛ در بازی رفت مقابل الاتحاد عربستان و هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل الوحده امارات برای تیم سرخپوشان به میدان رفته بود.

این دروازه بان با تجربه براساس آنچه در آرشیو سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درج شده است ؛ در دیدار رفت مقابل الاتحاد عربستان در دقیقه 47 از داور مسابقه کارت زرد گرفت و در دقیقه 66 دیدار برگشت مقابل الوحده امارات که آخرین بازی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود نیز دومین کارت زرد خود را دریافت کرده است.

بنا بر اعلام باشگاه سپاهان ؛ استفاده از رحمان احمدی در حالی انجام شد که سپاهانی ها پیش از این مسابقات و در جلسه هماهنگی (منیجر میتینگ ) موضوع دو اخطاره بودن رحمان احمدی را به ناظر مسابقه و نماینده اعزامی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردند.

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز حضور رحمان احمدی در ترکیب تیم فوتبال سپاهان اصفهان را بلامانع اعلام کرده اند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره کنفدراسیون آسیا خواهان ارسال دفاعیات تیم سپاهان اصفهان شد

  • برای مطلب کنفدراسیون آسیا خواهان ارسال دفاعیات تیم سپاهان اصفهان شد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد کنفدراسیون آسیا خواهان ارسال دفاعیات تیم سپاهان اصفهان شد وارد نمائید

نظر شما درباره کنفدراسیون آسیا خواهان ارسال دفاعیات تیم سپاهان اصفهان شد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه