تيم سپاهان را دست كم نميگيريم

تيم سپاهان را دست كم نميگيريم

خورخه فوساتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان ایران گفت اين تيم را دست كم نميگيريم

به گزارش مهر "خورخه فوساتی" در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: این بازی برای ما مانند همه دیدارهای آسیایی است اما خیلی خوش شانس بودیم که بازی رفت 3 بر صفر به سود ما تغییر کرد.

وی ادامه داد: با این نتیجه هم در بازی چهارشنبه کار راحتی نداریم و با تمام توان به میدان می‌رویم و تلاش زیادی انجام خواهیم داد تا بتوانیم به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.

سرمربی اروگوئه‌ای تیم السد قطر اضافه کرد: احساسم این است که باتوجه به پیروزی دربازی رفت به مرحله نیمه نهایی صعود کرده‌ایم اما این به آن معنی نیست که سپاهان را در بازی دست کم بگیریم.

وی درپاسخ به این سئوال که چه احساسی دارید تیم شما با رای کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازی رفت پیروز شده است، اضافه کرد: من نمی خواهم در این خصوص صحبت کنم اما باید بگویم دوست ندارم در هیچ مسابقه‌ای تیمم بازنده شود. این بار نتیجه خارج از زمین رخ داده اما من خوشحال نشدم زیرا دوست داشتم در جریان بازی به پیروزی برسیم.

فوساتی در پایان گفت: به نظر من اگر حتی نتیجه بازی رفت تغییر نمی‌‌کرد و ما یک بر صفر بازنده بودیم در بازی فردا می‌توانستیم با شکست دادن سپاهان به نیمه نهایی صعود کنیم.

درحالی که چندین خبرنگار ایرانی در این نشست خبری حضور داشتند اما حامد اصفار مسئول امور بین‌الملل باشگاه سپاهان بدون توجه به خبرنگارهای ایرانی جلسه را ترک کرد که این مسئله باعث ناراحتی خبرنگاران ایرانی حاضر درجلسه شد.

دیدار برگشت تیم های فوتبال السد قطر و سپاهان اصفهان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه شب در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار خواهد شد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تيم سپاهان را دست كم نميگيريم

  • برای مطلب تيم سپاهان را دست كم نميگيريم نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تيم سپاهان را دست كم نميگيريم وارد نمائید

نظر شما درباره تيم سپاهان را دست كم نميگيريم

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه