نقش ذوب آهن اصفهان از دید مدیر عامل

نقش ذوب آهن اصفهان از دید مدیر عامل

شرکت ذوب‌آهن در بومی‌‌سازی صنعت و همچنین قطع وابستگی به خارج نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند

اصفهان - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان گفت: شرکت ذوب‌آهن در بومی‌‌سازی صنعت و همچنین قطع وابستگی به خارج نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، صفرعلی براتی صبح سه‌شنبه در صبحگاه مشترک نظامی با حضور بسیجیان پایگاه‌های 21گانه و گردان‌های عاشورای شرکت ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن اصفهان که در سال 47 ساخته شده، امروز به قطب‌اصلی صنعت کشور تبدیل شده است.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به اینکه شکوفایی شرکت ذوب‌آهن پس از انقلاب اسلامی آغاز شده است، افزود: شرکت ذوب‌آهن در بومی‌‌سازی صنعت و همچنین قطع وابستگی به خارج نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند.

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه این شرکت در دفاع مقدس هم حضور درخشانی داشته است، تصریح کرد: از این شرکت حدود 14 هزار بسیجی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: 283 شهید، بیش از یک‌هزار و 850 جانباز و 85 آزاده از شرکت ذوب‌آهن، نشان از همت بالا و غیرت کارکنان این شرکت صنعتی دارد.

براتی وظیفه امروز ذوب‌آهن در منطقه را ایجاد اشتغال و جلوگیری از بالا رفتن نرخ بیکاری عنوان کرد و ادامه داد: دشمن عرصه جنگ را تغییر داده‌ و به جنگ اقتصادی و فرهنگی تبدیل کرده است.

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان بیان داشت: ما بسیجیان موظفیم با تلاش مضاعف در زمینه اقتصادی هم تلاش خود را افزایش دهیم تا در این جبهه هم دشمن را شکست دهیم.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره نقش ذوب آهن اصفهان از دید مدیر عامل

  • برای مطلب نقش ذوب آهن اصفهان از دید مدیر عامل نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد نقش ذوب آهن اصفهان از دید مدیر عامل وارد نمائید

نظر شما درباره نقش ذوب آهن اصفهان از دید مدیر عامل

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه