ابراهيم زاده : هنوز باورم نميشود تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان حذف شده !

ابراهيم زاده : هنوز باورم نميشود تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان حذف شده !

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: هنوز باورم نمی‌شود که از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شدیم اما باید بگویم احساس می‌کنم داور با قضاوت اشتباه خود در این مسابقه جریان بازی را عوض کرد.

اصفهان - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: هنوز باورم نمی‌شود که از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شدیم اما باید بگویم احساس می‌کنم داور با قضاوت اشتباه خود در این مسابقه جریان بازی را عوض کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده امشب پس از باخت ذوب‌آهن مقابل سوون سامسونگ کره جنوبی با اشاره به قضاوت داور عربستانی در این بازی اظهار داشت: باید بگویم داور نیمه اول در دقیقه 45 یک پنالتی بر روی محمد قاضی را نگرفت ضمن اینکه به نظر من گل دوم ما در این بازی آفساید نبود و پنالتی سامسونگ صحیح نبود اما در هر صورت باید فیلم بازی را ببینم.

وی ادامه داد: به هر حال باید علاوه بر دیدارهای فصل آینده لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا به بازیهای لیگ برتر کشور نیز متمرکز شویم؛ احساس می‌کنم در روزی که می دانستیم چه کار باید کنیم، خوب فوتبال بازی کردیم و مسیر نفوذ بازیکنان کره ای را بستیم اما در حالی که هیچ کس باور نمی‌کرد گل خوردیم و نتوانستیم آن را جبران کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به اشتباه علی احمدی، مدافع ذوب‌آهن در این بازی و پنالتی دادن به تیم کره‌ای بیان داشت: وقتی احمدی از بازی خارج شد، مشکلات ما بیشتر شد، درحالیکه وظیفه او این نبود که یارگیری کند و او باید در جلو بازیکنی که قراربود یارگیری کند، قرار می‌گرفت و توپ های این منطقه را قطع می‌کرد.

وی افزود: به علی احمدی گفته بودم که نباید احساسی بازی کند و احمدی باعث شد که داور آن صحنه را پنالتی بگیرد.

وی در مورد هواداران ذوب‌آهن گفت: آنان خوب ما را حمایت کردند و باید در آینده به این فکر کنیم که چگونه می توانیم ذوب آهن را در ادامه مسیرش حمایت کرد.

ابراهیم‌زاده با اشاره به بازی احساسی بازیکنان ذوب‌آهن گفت: ما ناباورانه باختیم آن هم در حالی که بازی خوبی انجام دادیم. تیم ما نظم و انضباط خود را حفظ کرد اما همان طور که دیروز گفتم نباید احساسی بازی می‌کردیم که این اتفاق افتاد.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون دلیل دیر تعویض کردن تیم هم گفت: به عنوان سرمربی تیم می‌دانم که درون زمین چه روی می‌دهد؛ من یک هافبک تخصصی اضافه کردم و در تلاش بودم که با این کار شرایط تیمی خود را حفظ کنیم. در این بازی با فریاد زیاد به فرهادی گفتم که عقب نیاید و به دلیل اینکه او به حرفم گوش نکرد گل دوم سوون وارد دروازه ما شد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره ابراهيم زاده : هنوز باورم نميشود تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان حذف شده !

  • برای مطلب ابراهيم زاده : هنوز باورم نميشود تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان حذف شده ! نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد ابراهيم زاده : هنوز باورم نميشود تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان حذف شده ! وارد نمائید

نظر شما درباره ابراهيم زاده : هنوز باورم نميشود تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان حذف شده !

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه